czyli Jak To Zrobić?

Zobacz też

Jak bezpłatnie sprawdzić stan konta w Orange?

Chcesz sprawdzić stan swojego konta dla telefonu w sieci Orange? Możesz to zrobić łatwo i bezpłatnie.

1
Zarówno jeśli posiadasz telefon na kartę lub abonament w Orange to możesz zadzwonić na numer *500 (opłata zgodna z cennikiem). W automatycznym centrum obsługi uzyskasz wszelkie informacje.
2
Jeżeli posiadasz telefon na kartę (prepaid) lub mix to możesz na swoim telefonie wpisać kod *124*# a SMSem zwrotnym otrzymasz za darmo informacje o stanie konta i dacie jego ważności. Użycie kodu jest bezpłatne.
3
Jeżeli posiadasz telefon na abonament to możesz wpisać kod *100*# i następnie wybrać 1. Otrzymasz SMS z informacją o ilości wykorzystanych minut ze swoich pakietów.

W taki sam sposób możesz użyć kodu *103*# aby się dowiedzieć jaki jest Twój stan konta (poza pakietami). Kody te są bezpłatne.
Data ostatniej modyfikacji: 09.08.2011 00:25:30

Komentarze

marco 09:22 22.02.2015
Dobry komentarz! 322
dobra robota
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
dex-007 19:35 13.10.2014
Dobry komentarz! 611
od jakiegos czasu nie moge sprawdzic stanu konta w sieci orange ,dostaje odpowiedz ,,nie znaleziono sieci ,,po jakiemu to jest .jak mam sprawdzic
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
basia 14:00 04.05.2014
Dobry komentarz! 1006
Witam ja mam telefon na abonament 50zl.od 3 tyg.i niemoge dzwonic co mam zrobic jak aktywowac kodem i jakim
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Katarzyna 22:31 09.12.2013
Dobry komentarz! 1310
jeżeli mam pierwszy raz tel na abonament to mam się bać dużych rachunków?
Odpowiedz
Jerzy z Bydgoszczy 19:27 12.02.2014
Dobry komentarz! 1331
Można za darmo *124*# a zielonym zatwierdz i po bólu!
pozdrawiam
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
... 20:24 01.12.2013
Dobry komentarz! 1329
Mi pisze nie zarejestrowano w sieci
Odpowiedz
urszula 20:52 14.12.2013
Dobry komentarz! 1475
od jakiegos czasu nie moge sprawdzic stanu konta w sieci orange ,dostaje odpowiedz ,,nie znaleziono sieci ,,po jakiemu to jest .jak mam sprawdzic .najlepiej bedzie zmienic operatora ( chyba )
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Eugeniusz 00:05 06.11.2013
Dobry komentarz! 1374
Niesamowite, odpowiedź wprost natychmiastowa. Bardzo to miłe i przydatne. Sedeczne dzięki.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
a gorka 15:59 21.10.2013
Dobry komentarz! 1425
ja mam w 0range dwa wejścia internetowe do jednego laptopa jak sie pozbyć jednego
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Alllla 01:03 01.08.2013
Dobry komentarz! 1577
Dziękuję, kiedyś działało chyba jeszcze z sms-em na 333, ale przestało.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Ted 21:39 20.06.2013
Dobry komentarz! 1652
TO JEST CHORE! ORANGE POWINIEN MIEĆ NA SWOIEJ STRONIE ZESTAWIENIE
WSZYSTKICH POTRZEBNYCH KODÓW TAK JAK JEST TO W SIMPLUSIE.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
cza 13:03 16.05.2013
Dobry komentarz! 1728
Moj Orange potrzebuje dostepu do internetu a kody sa za darmo
Odpowiedz
Mój_Orange 14:21 09.07.2013
Dobry komentarz! 1944
Transfer generowany przez Mój Orange jest bezpłatny. Nie pobiera pieniędzy z konta.
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Kasiek 20:34 13.05.2013
Dobry komentarz! 1740
Podziekowal :P
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Gapcia z Plebanki 12:03 07.04.2013
Dobry komentarz! 1817
O dzieki wam!!! Jestescie wspaniali!!! Jestescie cudowni!!!Zycie jest znów piękne. Nawet nie wiecie jaka jestem teraz szczesliwa. Czekałam na to całe zycie. Hura!!! Hura!!! Hura!!!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
kinga 12:03 30.03.2013
Dobry komentarz! 1837
dzieki informacja bardzo mi sie przydala. pozdrawiam
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
minka 16:32 22.03.2013
Dobry komentarz! 1860
Dziękuję! pomogło;))
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
ania 20:29 07.03.2013
Dobry komentarz! 1903
Wszystkiego sie dowiedziałam, pozdrawiam
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Art 18:21 24.02.2013
Dobry komentarz! 1898
Jak ma się smartfona (iPhone lub coś z Androidem, a nawet z Windows Mobile) to można jeszcze łatwiej, a na pewno przyjemniej: wystarczy zainstalować aplikację Mój Orange i można sprawdzać za darmo bez konieczności pamiętania jakichś kodów czy numerów :)
http://www.orange.pl/kid,4002901356,id,4002901358,article.html
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Zibi 19:58 08.02.2013
Dobry komentarz! 1885
Super dzięki za pomoc .
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
ewuska 11:30 05.02.2013
Dobry komentarz! 1897
bardzo pomoglo.. dzieki
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
do.... 12:23 03.02.2013
Dobry komentarz! 1887
Bardzo czytelnie podane informacje :) Pomogło :)
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
magda 10:19 24.01.2013
Dobry komentarz! 1938
o fajne!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Jama 19:36 16.01.2013
Dobry komentarz! 1916
Dzięki za pomoc przydatne.Pozdrrawiam
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
iesj 09:08 13.01.2013
Dobry komentarz! 1934
gdzie wpisać kod na telefonie
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
marti 10:34 22.12.2012
Dobry komentarz! 1912
przyda się ta strona
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
maryla 14:13 16.12.2012
Dobry komentarz! 1909
nigdy nie miałam problemu zeby sprawdzic stan konta:)w kazdej chwili o kazdej godzine mogłam sprawdzac ...pozdrawiam wszystkich
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Jimmy 21:33 07.11.2012
Dobry komentarz! 2001
TERAZ WIEM JAK SIĘ SPRAWDZA STAN ! POZDRAWIAM!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
mania 17:10 22.09.2012
Dobry komentarz! 2013
dobrze jest
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Bliźnia 21:55 30.07.2012
Dobry komentarz! 2011
Dzięki pomogło:)
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Hugo 23:47 25.07.2012
Dobry komentarz! 2001
Info jasne i czytelne.Dzięki wielkie:)
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Szymon 08:39 24.06.2012
Dobry komentarz! 2016
Wielkie dzięki pomogło ;***
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Ewka 16:02 15.06.2012
Dobry komentarz! 2027
Nie moge wierzyć że mam tyle na koncia . Dzięki
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
PATRYK HEL 16:51 27.05.2012
Dobry komentarz! 2042
RZETELNA INFORMACJA SMSEM! STAN KONTA Z WITRYNY NA DANĄ GODZINĘ NIECO PRZEKŁAMANY ! *103*# POLECAM !
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Lorax 06:50 26.05.2012
Dobry komentarz! 2026
Dzięki bardzo pomogło :D
Następnym razem będe pamiętał/a .
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
WikiSudzia 12:56 12.05.2012
Dobry komentarz! 2033
Dzięki.;* Pomogło.;*
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
desmondPL 19:04 06.05.2012
Dobry komentarz! 2076
POMOGŁO :)) dziekuje
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
kaczor 10:41 05.05.2012
Dobry komentarz! 2032
oki... dzieki
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
ruda 17:57 02.05.2012
Dobry komentarz! 2099
Jak sprawdzić stan konta będąc za granicą?
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
MrLol 11:29 30.04.2012
Dobry komentarz! 2095
Dzięki bardzo pomogło
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
qwqw 12:20 29.04.2012
Dobry komentarz! 2090
Super, dzięki
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Ewka 18:02 24.04.2012
Dobry komentarz! 2063
Super,bardzo mi pomogła wasza informacja.Wielkie dzięki.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
d-_-b 21:15 10.04.2012
Dobry komentarz! 2230
pomogło
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
patryk 22:41 17.03.2012
Dobry komentarz! 2176
dzięki za pomoc
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
buuuuuuuu 17:19 04.03.2012
Dobry komentarz! 2111
oki
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Olaa 15:27 11.02.2012
Dobry komentarz! 2293
po jakim czasie przychodzi sms zwrotny ze stanem konta?
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
MRÓWA 12:27 09.02.2012
Dobry komentarz! 2081
INFORMACJA BYŁA PRZYDATNA
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
Jarek 18:56 01.01.2012
Dobry komentarz! 2273
Dzięki za potwierdzenie
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp
EwaH 10:55 04.11.2011
Dobry komentarz! 2297
Super,informacje bardzo przydatne.Pozdrawiam
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg mrthp

Twój komentarz

Podpis
Przepisz wspak ciąg mrthp