czyli Jak To Zrobić?

Zobacz też

Jak zrezygnować z Cyfrowego Polsatu?

Jeśli znudziła Ci się oferta Cyfrowego Polsatu i chcesz z niego zrezygnować, lub po prostu chcesz wypowiedzieć umowę, by skorzystać z oferty konkurencyjnej platformy telewizyjnej zastosuj się do poniższej instrukcji.

Co będzie potrzebne?

Twoja umowa z Cyfrowym Polsatem
1
Przeczytaj umowę, którą zawarłeś z Cyfrowym Polsatem. Szczególnie zwróć uwagę kiedy została ona zawarta, na jaki okres i jaki jest okres wypowiedzenia.
2
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa jeszcze nie upłynął, to możesz wysłać do Cyfrowego Polsatu informację, iż nie zamierzasz kontynuować umowy po jej zakończeniu. Okres wypowiedzenia w tym przypadku to zwykle jeden pełny miesiąc. Przygotuj pismo, w którym powinny się znaleźć:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z upływem ustalonego w niej okresu podstawowego"
- czytelny, własnoręczny podpis
3
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa już upłynął, to została ona zgodnie z umową automatycznie przedłużona na czas niekreślony i okres wypowiedzenia wynosi zwykle 3 pełne miesiące. Przygotuj zatem pismo, w którym się znajdzie:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia."
- czytelny, własnoręczny podpis
4
Pismo wyślij listem poleconym na adres Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878. Weź pod uwagę, że liczy się data kiedy oni otrzymają Twoje pismo, a nie kiedy Ty je wyślesz, zatem trzeba je wysłać odpowiednio wcześniej.
5
Jeżeli masz wypożyczony dekoder to po zakończeniu umowy musisz go zwrócić i dostaniesz wtedy zwrot kaucji.
6
Po złożeniu wypowiedzenia najprawdopodobniej skontaktuje się z Tobą pracownik Cyfrowego Polsatu chcąc Cię przekonać do pozostania klientem ich firmy. Możesz w ten sposób uzyskać ciekawszą ofertę niż standardowo dostępna w punktach sprzedaży.
Data ostatniej modyfikacji: 28.07.2011 18:12:18

Komentarze

gabi 18:08 13.10.2014
Dobry komentarz! 52
ja zrywam umowe z nimi z powodu internetu zmieniaja mi transfer juz 3 miesiac syf na całego
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Łukasz z Malborka 09:31 21.09.2014
Dobry komentarz! 53
jeszcze podobno jak zmienia się regulamin umowy można odstąpić od umowy.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
golik 21:49 28.08.2014
Dobry komentarz! 54
Tak Tak,,, to wyjątkowa firma , werbują podstępem , a odgonić się jest bardzo trudno, ja też mam problem z nimi, ale dałem to do prawnika, dopłacę ale sprawę im założyłem
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Jola 19:34 08.08.2014
Dobry komentarz! 197
Nikomu nie polecam CP, bagno od którego nie mogę się oderwać! Współczuję starszym osobom, nie dadzą sobie z nimi rady. Nigdy więcej!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Inka 22:23 19.07.2014
Dobry komentarz! 260
Chyba przesadzaja, co poniektorzy. Mam TV CP juz prawie 5 lat, dziala niezle. A oferta przy ostatnim wypowiedzeniu byla super. Od wyslania rezygniacji do kontaktu z przedstawicielem CP uplynelo kilka dni, zaoferowano mi przez rok moj pakiet familijny /34,90/ za 14,90 !!! I bylo OK ! Zobaczymy co bedzie dalej, narazie nie narzekam.
Odpowiedz
Magda 21:53 10.09.2014
Dobry komentarz! 57
Co będzie dalej?? po tym rocznym okresie zwiększą ci abonament :P
Anka 13:31 23.09.2014
Dobry komentarz! 53
Ja przy ostatnim wypowiedzeniu dostałam super abonament,4,90 miesięcznie przez 18 miesięcy.Trzymałam ich w niepewności przez 2 miesiące,mówiąc że nie chcę podpisywania nowej umowy za 14,90,więc zaproponowali mi nową umowę za 4,90.
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
ania 14:13 15.06.2014
Dobry komentarz! 363
mam pytanie czy do sklepu gdzie została podpisana umowa można złożyć wypowiedzenie i oddać wypożyczony dekoder
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
HalaMarie 12:59 04.06.2014
Dobry komentarz! 331
Ja tez mam ich dosc co za charpie,zadzwonilam do nich aby zerwac umowe bo za 3 miesiace mi sie konczy no i co sie okazalo po moim telefonie przedluzyli mi umowe o 2 lata bez mojego podpisu automatycznie malo tego nie moge sie z tego wycofac strasza mnie kara nic do nich nie dociera zadne argumenty podstepem zwabiaja abonamentow i wciskaja na lata.Pytalam glownie a Telewizje Trwam bo maz kazal odlaczyc jak nie moze ogladac pielgrzymki Papieza ma juz 76 lat i jest sparalizowany i poinformowaniu ich ze z tego wzgledu nie przedluzam umowy wcisneli mi na 2 lata .Pisze pismo po pismie i ostaja przy swoim to jest wolnosc o ktorej dzis sie tak glosno na placu mowi.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
krzysztof 08:52 02.04.2014
Dobry komentarz! 501
Umowy podpisywane z CP mają charakter "podstępu", np kwestie automatycznego przedłużenia umowy. Czy pamięta się o konieczności wypowiedzenia po 26 miesiącach (umowa była zawarta na 29 miesięcy)? Konsultanci z ofertami dzwonią przynajmniej raz w miesiącu, nie mogą poinformować o tym fakcie. Firma skasuje jeszcze za 12 miesięcy, ale taka polityką straci starego klienta. Dosyć!
Odpowiedz
Neo 23:51 11.07.2014
Dobry komentarz! 272
Najprościej jest wypowiedzieć umowę zaraz po jej podpisaniu. Trzeba napisać "Proszę o rozwiązanie umowy z upływem terminu podstawowego, tj. z dniem....". I nie trzeba już o niczym pamiętać - umowa wygaśnie automatycznie.
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
jolllla 20:55 22.03.2014
Dobry komentarz! 486
U mnie już od dwóch tygodni jest komunikat że tego kanały nie ma w twoim abonamencie dzwonię kilka razy dziennie i puszczają sygnał na nowo a programów dalej nie ma rozwiązuje z nimi umowę przed czasem i nie płace żadnej kary bo to z ich winy jeżeli coś się przysapią to podam ich do sądu bo mam już dość tych przekrętów
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Laura 17:06 17.03.2014
Dobry komentarz! 482
Też z nimi kończę umowę,właśnie wydrukowałam druk i jutro wyśle poleconym.Same problemy z nimi, przez pomyłkę wystawiono mi dwie umowy u nas w punkcie polsatu,wysłano dwie reklamacje do nich,przez ponad rok wydzwaniali do mnie,nawet windykator do mnie wysyłeł listy z zadłużeniem o zadłużeniu.Można tłumaczyć że płaci się na czas,nic do nich nie docierało.Dopiero po roku czasu przeczytali w końcu reklamacje ,ale już żadnej umowy z nimi nie przedłużę.Juz nawet dzwonili z CP o nowych kożystnych dla mnie warunkach
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Nina 16:17 03.03.2014
Dobry komentarz! 558
Witam. Mam pytanie czy ktoś z was zerwał umowę przed czasem? Mi kończy się w listopadzie a chciałabym już zerwać czy płaci się jakąś karę? Może ktoś mi odpowiedzieć na to pytanie? z góry dziękuję narka
Odpowiedz
Krzyś 08:59 02.04.2014
Dobry komentarz! 509
Bardzo duże kłopoty, bez straty się nie obędzie. Pewnie zaproponują nową, rzekomo lepszą, umowę. Generalnie chodzi im tylko o to by nie wypuścić klienta z ręki.
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
oszukany 02:23 19.02.2014
Dobry komentarz! 562
w lipcu 2012 zmieniłem dekoder analogowy na cyfrowy mini HD 2000,jeden wymieniłem po paru dniach drugi trochę później w 2013 trzeci dekoder też się zawieszał i tak jak poprzednie nie zmieniały kanałów mroził obraz wyświetlał różne informacje, że nie ma kanału w abonamencie itp. Wyświetlanie informacji na ekranie o zbliżającym się terminie płatności. Brak możliwości oglądania telewizji podczas opadów deszczu czy śniegu przy analogowym dekoderze takich problemów nie było chyba, że była burza to był brak sygnału. W związku z tymi problemami złożyłem 3 miesięczne wypowiedzenie. Rozmowa z pracownikiem była bez przedmiotowa, gdyż winę za złą pracę dekodera ponosiła antena, gdyż antenę w/g pracownika trzeba ustawiać co pół roku.Jeżeli chodzi o wypowiedzenie to abonent nie może wypowiedzieć bo straszą go karą tylko CP może wypowiedzieć ale teoretycznie, gdyż tylko straszą bo są pazerni na kasę.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
daniel 15:55 15.02.2014
Dobry komentarz! 611
witam.mam pytanie.
w czerwcu tamtego roku skończyła mi się umowa z Polsatem
na jaki okres została ona przedłużona ?
i czy mogę ją wymówić z dnia na dzień bez wypowiedzenia .
po prostu zapomniałem o końcu umowy,a nikt z państwa mnie nie poinformował o tym.
co dalej ?
pozdrawiam
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Rybka 31 16:41 05.02.2014
Dobry komentarz! 635
CP opracowal regulamin umowy tak aby lupic wszystkich i na wszystkie sposody.Np. termin wypowiedzenia umowy 3 miesiące,ogladasz lub nie a kasa im leci.W/g mojej opini ,jeżeli zaplacilem abonament za dany miesiąc to powinnem mieć prawo na rozwiązanie umowy z początkiem nowego miesiąca.Jezeli opóźnisz się o 5-c dni z zaplata abonamentu to ci wylacz programy.Regulamin z epoki "STALINA".Najlepiej gdyby rzecznik praw konsumenta zweryfikowa by go i nakazal stosować zgodnie z obowiazujacymi procedurami Panstwa Prawa.Wszystkim chętnym do podpisywania nowych umow polecam o ostroznosc irozwage.Nie wymienie jacy ale sa znacznie lepsi i tansi inni operatorzy na naszym rynku.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
lala 22:27 02.02.2014
Dobry komentarz! 625
no ja tez zrywam z nimi umowę bo mi automatycznie przedłużyli na kolejne 12m-cy,problem z sygnałem,same powtórki a płacić trzeba,mam nadzieje ze bez problemu się od nich uwolnie
Odpowiedz
Timek 17:12 10.02.2014
Dobry komentarz! 747
Witam i jak rozwiązałaś ten problem bo mi też przedłużyli na 12m-cy ile trzeba kary zapłacić?
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
NIEZADOWOLONY 14:50 02.02.2014
Dobry komentarz! 669
Witam.Przyłączam się do waszych opinii.Ja podobnie jak w którejś z wypowiedzi okres rozliczeniowy mam do 26 każdego m-ca,a płacę zawsze 1 każdego miesiąca i tu się zaczyna stały comiesięczny problem.Już od 22,23 każdego miesiąca nękają mnie komunikatami w których przypominają o terminie płatności,nie wiem po co,następnie od 28,29 następuje przerwa w dostarczaniu sygnału.W tym wypadku muszę zadzwonić do CP z prośbą o przywrócenie sygnału.Przyzwyczaiłem się do tych telefonów, ale nie mogę się przyzwyczaić do tego że za każdy telefon ponoszę dodatkowe koszta.Właśnie kończy mi się umowa i tak jak większość rezygnuję.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
tomek 11:55 31.01.2014
Dobry komentarz! 617
Ja wyslalem wypowiedzenie i juz za tydzien dzwonili do mnie z super oferta ale jeszcze poczekam moze bedzie cos ciekawszego ale konsultanci sa nachalni dzwonia kilka razy dziennie i picuja zeby zostac i przedluzyc umowe
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Zbyszek 12:17 12.01.2014
Dobry komentarz! 688
Z wszystkimi można się dogadać co do płatności,z elektrownią,gazownią telekomunikacją itd.. tylko z Cyfrowym Polsatem jest to nie możliwe
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
zbyszek 11:10 10.01.2014
Dobry komentarz! 684
Mnie zostało jeszcze półtora roku z nimi,sam się sobie dziwię jak po raz kolejny dałem wrobić w to dziadostwo
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Mag. 14:36 03.01.2014
Dobry komentarz! 717
Przeraziłam się czytając to, bo właśnie chcę zrezygnować i boję się, że nigdy się od nich nie uwolnię:/
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
wólkan 21:06 07.12.2013
Dobry komentarz! 782
Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Luna 20:14 03.12.2013
Dobry komentarz! 788
Brat już trzeci raz wysyła rezygnację ( żadna poprzednia ponoć nie wpłynęła), jeśli chodzi o internet to porażka. Nigdy więcej cp
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Tadeusz 19:04 26.11.2013
Dobry komentarz! 807
Ja też rezygnuje dekoder na gwarancji mi naprawiali 8 miesięcy i dalej są problemy a oddali po ustaniu gwarancji i z uszkodzonym panelem ktury naprawiali kolejne kilka miesięcy ,żenada mają tylko paragrafy na abonenta a nie na siebie nigdy więcej cp
Odpowiedz
sosna2005 15:21 04.12.2013
Dobry komentarz! 858
Wszystkim tym którzy z jakichś powodów chcą zrezygnować z TV e Cyfrowym polsacie to do 20.12.2013 można składać wypowiedzenia umowy na TV bez konsekwencji (zniknął kanał LOVE) Ja juz wypowiedziałem, polecam!! ;)
Azd 09:41 01.02.2014
Dobry komentarz! 655
Okres naprawy przedłuża okres gwarancyjny.
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
jana 08:43 23.11.2013
Dobry komentarz! 816
Mam od trzech lat u nich internet ,69,90 ,do dziś korzystam jak zwykle nic nie pobieram ,nie słucham muzyki ,Ludzie drugi miesiąc mnie lupia ,ostatnia faktura 215 zl ,obecna 266 zl .czy to normalne .wypowiadam umowę,Omijajcie to badziewie szerokim lukiem.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Czarna 14:07 19.11.2013
Dobry komentarz! 811
Chciałam zawiadomić ze został wydany wyrok z dnia 22 X 2013 r. przez UOKIK mówiący np
Operator nie ma prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.
http://finanse.wp.pl/kat,1038019,title,Operator-kontra-klient,wid,161140
33,wiadomosc.html
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Dola 19:03 02.11.2013
Dobry komentarz! 835
Co za dziadostwo !!!! w/g zawartej umowy na pakiet familijny mam płacić 39,90 no i zapłaciłam , ale wciąż dostaje jakieś komunikaty że mam wpłacić jakieś 13,70 za co ? dlaczego ? Zastanawiam się czy to któryś z pracowników cyfrowego Polsatu dorabia sobie ,czy tak podlizuje się szefostwu????Co za badziewie!!!!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
GPE 15:32 16.10.2013
Dobry komentarz! 864
Jeżeli chodzi o wypowiedzenie umowy to w obu przypadkach umowy czyli gdy jeszcze trwa czy się zakończyła to są 3 miechy, więc żeby nie płacić haraczu to wypowiedzenie trzeba złożyć najpóźniej 3 miesiące przed końcem umowy.
W przypadku gdy zostały nam jeszcze 2 mieś. do końca terminu to gdy w tym czasie złożymy wypowiedzenie będziemy musieli zapłacić jeszcze jeden cykl.
Czas 3 cykli liczy się od dnia WPŁYNIĘCIA pisma do CP.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
polsatka 19:35 14.10.2013
Dobry komentarz! 878
też zrezgnuję wkurzają mnie reklamy,kupiłam kompa i mam wszystko co mnie interesuje
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
jeszczeKlientCP 14:25 11.10.2013
Dobry komentarz! 879
Mam nadzieję, ze uda mi się z nimi definitywnie zerwać bez problemów .... hmmm. Już czas ... :))))
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
sławek 08:40 08.10.2013
Dobry komentarz! 875
Koledzy i koleżanki ja też rozwiązuje umowę z nimi (szybki internet.... podobno) bo mi nie leży.... i mam lekkie wrażenie, że mnie na transferze oszukują..... jak mało korzystam to mi tak robią transfer żebym zawsze te 3 GB przekroczył i dopłacić ponad te 29,90 jakie ma w umowie....
Odpowiedz
to ja 18:26 04.04.2014
Dobry komentarz! 495
Własnie sie wkurzylam bo niby znow przekroczylam limit na internet. Moim zdaniem to nie prawda ale jak im udowodnie. Tez mam zamiar zrezygnowac z CP
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Abonent 15:00 18.09.2013
Dobry komentarz! 942
Witam
Oto moja przygoda z CP.
Ostatnia umowa (na pewno już ostatnia) zawarta była przez kuriera, wszystkie poprzednie również. Pani zadzwoniła do mnie i ustaliliśmy wszystko tel. przyjechał kurier do pracy i podpisałem umowę. Wcześniejsze umowy zawierane w ten sposób były zgodne z ustaleniami tel., ale ta ostatnia nie, nie doczytałem i tu moja wina. przez 6m-cy wszystko ok, nagle po tym okresie znikają kanały dzwonie i pytam się o co chodzi a pan mi mówi że wszystko zgodnie z umową, czytam i rzeczywiście zgodnie. Ok moja wina. Mam teraz abonament za 69,90zł a kolega ma te same kanały co ja za 39,90zł, tak więc czytajcie umowy dokładnie, moja umowa kończy się za 6m-cy i 3m-ce przed jej końcem wypowiadam i nie zamierzam podpisywać już żadnej umowy z CF. A teraz historia odnośnie dekoderów do naziemnej telewizji. Podpisałem 2 umowy na 2 dekodery i wszystko fajnie rodzina zadowolona zapłacili z góry za cały okres umowy tyle wyliczył pan w salonie i miało być cacy. K.... dzisiaj dostałe SMS że mam dopłacić 20zł do jednej umowy i 20,10zł do drugiej. Dzwonie do gościa a on mi mówi że jest nie dopłata i takie tam. Wypowiedziałem umowy w każdy możliwy sposób Fax, poczta i mail, a co do tego to pan w salonie podczas zawierania umowy mówił że umowa sama wygasa po okresie w którym została zawarta. Dzwoniłem do biura obsługi mówili że nie trzeba, a jak przyszły sms z kwotami to pan powiedział że umowa zostaje automatycznie przedłużona na 12 miesięcy jeśli jej nie wypowiem. K... jaki tam jest burdel. To już koniec współpracy z tą stacją, przesiadam się na internet
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Andrzej 21:55 29.06.2013
Dobry komentarz! 1066
masakra i ja czekam na rozwiazanie tego g...
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Sławek 10:29 08.06.2013
Dobry komentarz! 1103
Tez chce kopnc cyfrowy polsat w kosmos nie mozna zmienic abonamentu w trakcie umowy
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
klient 19:34 30.04.2013
Dobry komentarz! 1129
Korzystam z tego syfu od dwóch dni i już mam dosyć. Chyba już nc+ byłoby lepsze. Dekoder w porównaniu do tego z n (sprzed kilku lat!) to jakiś chiński badziew prosto z targu, a układ kanałów idiotyczny - kanały HD zaczynają się od 111. Przecież to nie ma sensu!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
shift 12:28 21.04.2013
Dobry komentarz! 1146
CF to są kpiny jeżeli zawieram z wami umowę to oczywiście macie do tego odpowiednie punkty i zapraszacie ale jeżeli chcę zrezygnować z umowy to już to jest skomplikowane trzeba pisać specjalne pismo oczywiście odpowiednio wcześnie. Gdy poszedłem do waszego punktu i powiedziałem że chcę zrezygnować to mnie odsyłają na pocztę (kpina) jakby nie można było załatwić tego od razu. Poza tym wystarczy spóźnić sie z płatnością o 5 dni i już mam wyłączony dekoter potem muszę dzwonić i prosić o włączenie masakra NIE POLECAM CF.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
marylka 13:34 08.04.2013
Dobry komentarz! 1189
Dziwi mnie to co piszecie, korzystam kilka lat i nie twierdzę, że kocham polsat, bo uważam że to wszystko jest zbyt drogie w/s do naszych dochodów ale nie zdarzyło mi się żeby kanały znikały, nawet w śniżycy czy deszczu - no chyba że wynikało to z umowy - np skończyła sie oferta promocyjna, nie mam tez problemów z płatnościami ani z jakością przesyłu, może warto przyjrzeć się czy wina nie leży jednak po stronie tych co te problemy mają, najpierw sprawdzic jaka antena byc musi, a do internetu proponuję programy z licznikami żeby nie było zaskoczenia, internet z limitem jest dla bardzo zdyscyplinowanych, bajty lecą jak szalone i każdy tak ma nie tylko polsatowski
Odpowiedz
antyburak 10:54 27.09.2014
Dobry komentarz! 54
Ty widzisz co piszesz? Sygnał znika przy każdej niepogodzie, nie obejrzałem wielu transmisji i filmów podczas burz. Kanały, które mam w abonamencie znikają, kiedy jest jakieś ciekawsze wydarzenie. Każą wtedy płacić opłaty dodatkowe. Miałęm w promocji kilka kanałów. Nagle mecz z Lewandowskim. Kanały zniknęły.
Panie Solorz, spier... Pan z tym badziewiem.
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Nika 18:27 22.03.2013
Dobry komentarz! 1226
Ja wysłałam wypowiedzenie mailem pod koniec grudnia. Odpisali, że trzeba wysłać listem poleconym. Wysłałam za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wiem, że odebrali pismo 04.01.2013r., więc umowa powinna wygasnąć w kwietniu. Jednak dopiero pod koniec lutego dostałam od nich pismo, że mam wysłać dodatkowe potwierdzenie wypowiedzenia całej umowy (bo obejmowała również wciśnięty mi na siłę telefon). Jakby to nie było oczywiste!! Zadzwoniłam do nich i uzyskałam potwierdzenie, że umowy wygasną w kwietniu. Dziś dowiedziałam się, że wypowiedzenie zarejestrowali dopiero na początku marca (czyli drugie wysłane przeze mnie pismo, a pierwsze olali) i umowa wygaśnie w czerwcu. Celowo przeciągnęli wysłanie informacji i zyskali 2 miesiące. Nie zostawię tak tego, idę do prawnika.
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
monika 15:55 12.02.2013
Dobry komentarz! 1255
jestem totalnie nie zadowolona, masakra!! cpyka ginie piszczy , zabieraja,strasza, nie nigdy wiecej , daję najlepszą radę nie kupujcie cp!! precz z nimi!!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Rafcio 21:51 10.02.2013
Dobry komentarz! 1263
Witam wszystkich , tym co nie mogą znaleść obrazu albo go namiętnie co ulewa szukają to rozwiązaniem jest czasza 80 cm a nie ten syf od cp co jak trochę kropel spadnie to brak obrazu no niestety dobra antena to podstawa,tym co mają problem z mini to trzeba wymienić na normalny dekoder i po problemie a nie bawić się w mini (jak sknera to dwa razy się płaci )
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
mmarco 13:54 03.02.2013
Dobry komentarz! 1308
Dziwę się wszystkim narzekającym... ja piszę wypowiedzenie 3 miesiące przed końcem umowy i już po tygodniu dzwoni do mnie ich przedstawiciel i daje takie warynki że grzech odmóić... co do przeszkód technicznych, warto sprawdzić jaki jest sygnał w danym regionie a po zakupie dobrze ustawić antenę a nie żalić się na wszystko i wszystkich samemu nie dbając o silę sygnału... pozdr... jestem po kolejnym wypowiedzeniu, dostałem mega warunki plus hbo go i iplex na 5 miesięcu gratis... he,he... podsumowując: ludziska o swoje interesy trzeba dbać samemu!!!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
D.G. 12:49 27.01.2013
Dobry komentarz! 1299
Nie bierzcie nic z cyfrowego polsat-u, wszystkie ich usługi to badziewie! Kanały zmieniają i zabierają, dziecko nie może spokojnie bajek na Cebeebies nawet oglądać. Net nie działa, a jak już to zaraz się kończy nie wiadomo czemu i trzeba dychę dopłacać! ŻENADA!
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Dajwer 17:24 20.01.2013
Dobry komentarz! 1335
Może zaraz po podpisaniu umowy na 36 mies wysłać odrazu wypowiedzenie z terminem w umowie
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Sliski 12:45 07.01.2013
Dobry komentarz! 1315
Jak pada nie działa,jak wieje tnie, jak wali piorunami nie działa, kanałów pozabierali . Kupiłem dekoder do telewizji naziemnej za 98 zł. i mam 18 kanałów za darmo (abonament RTV i tak czy siak płacimy).Pisze wypowiedzenie dość
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
DARO 14:33 18.12.2012
Dobry komentarz! 1336
POLSAT CYFROWY TO PORAZKA I MASAKRA W DWOCH SLOWACH...!!! nawet szkoda mi mojego cennego czasu zeby o nich wiecej pisac...zawiedli mnie w soich uslugach w kazdym calu...
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
Driver 19:32 29.11.2012
Dobry komentarz! 1353
Mam telewizje i internet cyfrowego polsatu i z nimi są cały czas problemy, płace faktury w termine a oni przysyłają że zaległe są płatnośći i w dodatku wyłączą mi internet,a jak się do nich dzwoni to nie odbierają,a jak już odbiorą to nie można się z nimi dogadać
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
STEFAN 21:32 16.11.2012
Dobry komentarz! 1418
Nie polecam CP dekoder mini cały czas pokazuje ,,tego kanału nie ma w twoim abonamęcie''konsultanci sa tylko zeby odebrac telefon po półgodzinnej melodyjce w telefonie tylko po to zeby przekazac sprawe nastepnemu konsultantowi który tez udaje ze rozwiazał problem i tak z problemem zostaje klient który płaci cp przed czasem i NAJWIĘKSZY PROBLEM ŻĘ Z NIMI PODPISAŁ UMOWE NIGDY WIĘCEJ CP
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
rambo 15:54 05.10.2012
Dobry komentarz! 1536
polsat cyfrowy jest wkurzajacy bo czasami sie zawiesza jak pada strasznie deszcz to nie da sie ogladac i jest wszystkich programach jest brak sygnału
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
pepa 17:55 03.10.2012
Dobry komentarz! 1562
Właśnie pisze rezygnacje umowy,cały czas jakieś problemy a oni oczywiście nie mogą pomóc,masakra jakaś
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
aneta 18:34 30.09.2012
Dobry komentarz! 1536
nie polecam Polsatu , ja też rezygnuje
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus
robert j 17:34 26.09.2012
Dobry komentarz! 1531
tylko skopiowac wasze opinie z tej stronki i wyslac prezesowi polsatu co ludzie o nich mysla ja tez popieram ze to wszystko to plac i placz masz tylko jedno prawo
Odpowiedz
Podpis Anuluj
Przepisz wspak ciąg shmus

Twój komentarz

Podpis
Przepisz wspak ciąg shmus