Jak zrezygnować z Cyfrowego Polsatu?

Jeśli znudziła Ci się oferta Cyfrowego Polsatu i chcesz z niego zrezygnować, lub po prostu chcesz wypowiedzieć umowę, by skorzystać z oferty konkurencyjnej platformy telewizyjnej zastosuj się do poniższej instrukcji.

Co będzie potrzebne?

Twoja umowa z Cyfrowym Polsatem
1
Przeczytaj umowę, którą zawarłeś z Cyfrowym Polsatem. Szczególnie zwróć uwagę kiedy została ona zawarta, na jaki okres i jaki jest okres wypowiedzenia.
2
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa jeszcze nie upłynął, to możesz wysłać do Cyfrowego Polsatu informację, iż nie zamierzasz kontynuować umowy po jej zakończeniu. Okres wypowiedzenia w tym przypadku to zwykle jeden pełny miesiąc. Przygotuj pismo, w którym powinny się znaleźć:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z upływem ustalonego w niej okresu podstawowego"
- czytelny, własnoręczny podpis
3
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa już upłynął, to została ona zgodnie z umową automatycznie przedłużona na czas niekreślony i okres wypowiedzenia wynosi zwykle 3 pełne miesiące. Przygotuj zatem pismo, w którym się znajdzie:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia."
- czytelny, własnoręczny podpis
4
Pismo wyślij listem poleconym na adres Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878. Weź pod uwagę, że liczy się data kiedy oni otrzymają Twoje pismo, a nie kiedy Ty je wyślesz, zatem trzeba je wysłać odpowiednio wcześniej.
5
Jeżeli masz wypożyczony dekoder to po zakończeniu umowy musisz go zwrócić i dostaniesz wtedy zwrot kaucji.
6
Po złożeniu wypowiedzenia najprawdopodobniej skontaktuje się z Tobą pracownik Cyfrowego Polsatu chcąc Cię przekonać do pozostania klientem ich firmy. Możesz w ten sposób uzyskać ciekawszą ofertę niż standardowo dostępna w punktach sprzedaży.

Komentarze

stan
20:10 14.02.2015
Dobry komentarz! 995
to wszystko nic ale mam trzy usługi chciałem z jednej zrezygnowc kupiłem polsat dla Matki ale niestety jaskra więc proszę o rozwizanie ale panowie z polsatu lepsi jak lekarze karzą niewidomym oglądac takie rzecz tylko w Polsacie
liszka
09:50 16.12.2014
Dobry komentarz! 910
witam też mam z nimi problemy od ponad 5 lat mam u nich telewizje wszystko było ok i podkusiło mnie żeby wziąć internet umowa była na rok pan w salonie udzielił mi info że po danym roku umowa automatycznie wygasa ,po roku upewniłam się osobiście w tym samym salonie czy umowa wygasła dostałam info że tak umowa wygasła w styczniu 2013 roku od dwóch tygodni nękaja mnie smsami że mam zadłużenie z tytułu abonamentu za internet i że umowa nie była rozwiązana wkurzyłam się i nie podaruje 400 złotych bandzie złodzieji
Darek
12:33 10.11.2014
Dobry komentarz! 1055
Trzeba uważać na datę wypowiedzenia pomyliłem się o kilka dni (o kilka dni za wcześnie wysłałem)i już mnie straszyli sądem .
Darek
Dobry komentarz! 1055
Trzeba uważać na datę wypowiedzenia pomyliłem się o kilka dni (o kilka dni za wcześnie wysłałem)i już mnie straszyli sądem .
pawel
16:07 05.11.2014
Dobry komentarz! 1078
Witam. mam pytanie. 30 grudnia konczy mi sie umowa okres podstawowy niestety zgapiłem sie i nie wypowiedziałem 3 misiące szybciej. nie wiem co teraz uczynić. jak złoże teraz to nie dostane kary ? prosze o porade
Paweł
08:22 31.10.2014
Dobry komentarz! 1065
Ludzie czytajcie regulaminy !! regulamin telewizji CP ---> rodział 6, paragraf 10 punkt 2

"Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego prze z Cyfrowy Polsat lub dzień uiszczenia należności w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży."

Co to znaczy ??? a no nic innego jak furtkę do wypowiedzenia umowy. Dlaczego ?? Cyfrowy nie ma połączonej sieci komputerowej, jak płaci się w punkcie to czasem po 5 dniach dopiero pieniądze trafiają, w tym czasie klient dostaje wiadomości na telewizor o zaległości, pojawia mu się "tego kanału nie ma w twoim abonamencie", i dzwoni windykacja.

Co należy zrobić ?? W przed dzień płatności pójść do punktu, najlepiej po 18, kiedy przelewy nawet jak ktoś by chciał to nie pójdą, zapłacić i spokojnie poczekać do dnia następnego. Następnego dnia gdy ukaże się informacja o zaległości, zadzwonić sobie na infolinię, tam oczywiści powiedzą o zaległości, że środki jeszcze nie są zaksięgowane itp. Wtedy przede wszystkim bez nerwów zgłasza się reklamację powołując się na wyżej wymieniony punk który mówi że kasa wpłacona w punkcie jest uznana za uregulowaną płatność i nie może!!! być komunikatów o zaległości.

Można też wzbogacić to o żądania: "z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu przez CP, kolejny miesiąc telewizja za darmo", " z uwagi na nieprzestrzeganie przez cyfrowy polsat regulaminu świadczenia usług, żądam rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym."

Można też zrobić jeszcze co innego, zgłosić reklamację bez żądań, w następnym miesiącu znów w punkcie zapłacić, i powtórzyć procedurę reklamacji. Przy trzecim podejściu zapytać się konsultanta, jaka jest kara umowna za rozwiązanie umowy na dany dzień. Konsultant powie np 1000zł, no to znów żądamy" z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu świadczenia usług w oparci o punt taki i tak, jestem informowany/na o zaległości którą uregulowałem w punkcie itp. mam utrudniony odbiór telewizji, znajomi się ze mnie śmieją itp. żądam by cyfrowy polsat zgodnie z karą umowną na dany dzień oprócz rozwiązania umowy wypłacił mi rzeczoną karę umowną, lub chcę mieć do końca umowy świadczone usługi za darmo."

Uwaga żądanie trzeba przedstawić samemu, konsultant nic nie podpowie, nie zaproponuje reklamacji etc. bo tak szkolą by tego nie robić, jak coś jest nie tak klientowi nie mówić, że może mieć odszkodowanie itp. Byłem konsultantem w Toruniu gdzie CP ma call center(w wawie przy siedzibie też mają ale mniejszy), i wiem jak szkolą, frontem do klienta wyjść nie można.
Paweł
Dobry komentarz! 1065
Ludzie czytajcie regulaminy !! regulamin telewizji CP ---> rodział 6, paragraf 10 punkt 2

"Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego prze z Cyfrowy Polsat lub dzień uiszczenia należności w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży."

Co to znaczy ??? a no nic innego jak furtkę do wypowiedzenia umowy. Dlaczego ?? Cyfrowy nie ma połączonej sieci komputerowej, jak płaci się w punkcie to czasem po 5 dniach dopiero pieniądze trafiają, w tym czasie klient dostaje wiadomości na telewizor o zaległości, pojawia mu się "tego kanału nie ma w twoim abonamencie", i dzwoni windykacja.

Co należy zrobić ?? W przed dzień płatności pójść do punktu, najlepiej po 18, kiedy przelewy nawet jak ktoś by chciał to nie pójdą, zapłacić i spokojnie poczekać do dnia następnego. Następnego dnia gdy ukaże się informacja o zaległości, zadzwonić sobie na infolinię, tam oczywiści powiedzą o zaległości, że środki jeszcze nie są zaksięgowane itp. Wtedy przede wszystkim bez nerwów zgłasza się reklamację powołując się na wyżej wymieniony punk który mówi że kasa wpłacona w punkcie jest uznana za uregulowaną płatność i nie może!!! być komunikatów o zaległości.

Można też wzbogacić to o żądania: "z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu przez CP, kolejny miesiąc telewizja za darmo", " z uwagi na nieprzestrzeganie przez cyfrowy polsat regulaminu świadczenia usług, żądam rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym."

Można też zrobić jeszcze co innego, zgłosić reklamację bez żądań, w następnym miesiącu znów w punkcie zapłacić, i powtórzyć procedurę reklamacji. Przy trzecim podejściu zapytać się konsultanta, jaka jest kara umowna za rozwiązanie umowy na dany dzień. Konsultant powie np 1000zł, no to znów żądamy" z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu świadczenia usług w oparci o punt taki i tak, jestem informowany/na o zaległości którą uregulowałem w punkcie itp. mam utrudniony odbiór telewizji, znajomi się ze mnie śmieją itp. żądam by cyfrowy polsat zgodnie z karą umowną na dany dzień oprócz rozwiązania umowy wypłacił mi rzeczoną karę umowną, lub chcę mieć do końca umowy świadczone usługi za darmo."

Uwaga żądanie trzeba przedstawić samemu, konsultant nic nie podpowie, nie zaproponuje reklamacji etc. bo tak szkolą by tego nie robić, jak coś jest nie tak klientowi nie mówić, że może mieć odszkodowanie itp. Byłem konsultantem w Toruniu gdzie CP ma call center(w wawie przy siedzibie też mają ale mniejszy), i wiem jak szkolą, frontem do klienta wyjść nie można.
gabi
18:08 13.10.2014
Dobry komentarz! 1201
ja zrywam umowe z nimi z powodu internetu zmieniaja mi transfer juz 3 miesiac syf na całego
Łukasz z Malborka
09:31 21.09.2014
Dobry komentarz! 1185
jeszcze podobno jak zmienia się regulamin umowy można odstąpić od umowy.
golik
21:49 28.08.2014
Dobry komentarz! 1170
Tak Tak,,, to wyjątkowa firma , werbują podstępem , a odgonić się jest bardzo trudno, ja też mam problem z nimi, ale dałem to do prawnika, dopłacę ale sprawę im założyłem
Jola
19:34 08.08.2014
Dobry komentarz! 1331
Nikomu nie polecam CP, bagno od którego nie mogę się oderwać! Współczuję starszym osobom, nie dadzą sobie z nimi rady. Nigdy więcej!
Inka
22:23 19.07.2014
Dobry komentarz! 1362
Chyba przesadzaja, co poniektorzy. Mam TV CP juz prawie 5 lat, dziala niezle. A oferta przy ostatnim wypowiedzeniu byla super. Od wyslania rezygniacji do kontaktu z przedstawicielem CP uplynelo kilka dni, zaoferowano mi przez rok moj pakiet familijny /34,90/ za 14,90 !!! I bylo OK ! Zobaczymy co bedzie dalej, narazie nie narzekam.
Inka
Dobry komentarz! 1362
Chyba przesadzaja, co poniektorzy. Mam TV CP juz prawie 5 lat, dziala niezle. A oferta przy ostatnim wypowiedzeniu byla super. Od wyslania rezygniacji do kontaktu z przedstawicielem CP uplynelo kilka dni, zaoferowano mi przez rok moj pakiet familijny /34,90/ za 14,90 !!! I bylo OK ! Zobaczymy co bedzie dalej, narazie nie narzekam.
Inka
Dobry komentarz! 1362
Chyba przesadzaja, co poniektorzy. Mam TV CP juz prawie 5 lat, dziala niezle. A oferta przy ostatnim wypowiedzeniu byla super. Od wyslania rezygniacji do kontaktu z przedstawicielem CP uplynelo kilka dni, zaoferowano mi przez rok moj pakiet familijny /34,90/ za 14,90 !!! I bylo OK ! Zobaczymy co bedzie dalej, narazie nie narzekam.
ania
14:13 15.06.2014
Dobry komentarz! 1491
mam pytanie czy do sklepu gdzie została podpisana umowa można złożyć wypowiedzenie i oddać wypożyczony dekoder
HalaMarie
12:59 04.06.2014
Dobry komentarz! 1452
Ja tez mam ich dosc co za charpie,zadzwonilam do nich aby zerwac umowe bo za 3 miesiace mi sie konczy no i co sie okazalo po moim telefonie przedluzyli mi umowe o 2 lata bez mojego podpisu automatycznie malo tego nie moge sie z tego wycofac strasza mnie kara nic do nich nie dociera zadne argumenty podstepem zwabiaja abonamentow i wciskaja na lata.Pytalam glownie a Telewizje Trwam bo maz kazal odlaczyc jak nie moze ogladac pielgrzymki Papieza ma juz 76 lat i jest sparalizowany i poinformowaniu ich ze z tego wzgledu nie przedluzam umowy wcisneli mi na 2 lata .Pisze pismo po pismie i ostaja przy swoim to jest wolnosc o ktorej dzis sie tak glosno na placu mowi.
HalaMarie
Dobry komentarz! 1452
Ja tez mam ich dosc co za charpie,zadzwonilam do nich aby zerwac umowe bo za 3 miesiace mi sie konczy no i co sie okazalo po moim telefonie przedluzyli mi umowe o 2 lata bez mojego podpisu automatycznie malo tego nie moge sie z tego wycofac strasza mnie kara nic do nich nie dociera zadne argumenty podstepem zwabiaja abonamentow i wciskaja na lata.Pytalam glownie a Telewizje Trwam bo maz kazal odlaczyc jak nie moze ogladac pielgrzymki Papieza ma juz 76 lat i jest sparalizowany i poinformowaniu ich ze z tego wzgledu nie przedluzam umowy wcisneli mi na 2 lata .Pisze pismo po pismie i ostaja przy swoim to jest wolnosc o ktorej dzis sie tak glosno na placu mowi.
krzysztof
08:52 02.04.2014
Dobry komentarz! 1620
Umowy podpisywane z CP mają charakter "podstępu", np kwestie automatycznego przedłużenia umowy. Czy pamięta się o konieczności wypowiedzenia po 26 miesiącach (umowa była zawarta na 29 miesięcy)? Konsultanci z ofertami dzwonią przynajmniej raz w miesiącu, nie mogą poinformować o tym fakcie. Firma skasuje jeszcze za 12 miesięcy, ale taka polityką straci starego klienta. Dosyć!
krzysztof
Dobry komentarz! 1620
Umowy podpisywane z CP mają charakter "podstępu", np kwestie automatycznego przedłużenia umowy. Czy pamięta się o konieczności wypowiedzenia po 26 miesiącach (umowa była zawarta na 29 miesięcy)? Konsultanci z ofertami dzwonią przynajmniej raz w miesiącu, nie mogą poinformować o tym fakcie. Firma skasuje jeszcze za 12 miesięcy, ale taka polityką straci starego klienta. Dosyć!
jolllla
20:55 22.03.2014
Dobry komentarz! 1622
U mnie już od dwóch tygodni jest komunikat że tego kanały nie ma w twoim abonamencie dzwonię kilka razy dziennie i puszczają sygnał na nowo a programów dalej nie ma rozwiązuje z nimi umowę przed czasem i nie płace żadnej kary bo to z ich winy jeżeli coś się przysapią to podam ich do sądu bo mam już dość tych przekrętów
Laura
17:06 17.03.2014
Dobry komentarz! 1608
Też z nimi kończę umowę,właśnie wydrukowałam druk i jutro wyśle poleconym.Same problemy z nimi, przez pomyłkę wystawiono mi dwie umowy u nas w punkcie polsatu,wysłano dwie reklamacje do nich,przez ponad rok wydzwaniali do mnie,nawet windykator do mnie wysyłeł listy z zadłużeniem o zadłużeniu.Można tłumaczyć że płaci się na czas,nic do nich nie docierało.Dopiero po roku czasu przeczytali w końcu reklamacje ,ale już żadnej umowy z nimi nie przedłużę.Juz nawet dzwonili z CP o nowych kożystnych dla mnie warunkach
Nina
16:17 03.03.2014
Dobry komentarz! 1685
Witam. Mam pytanie czy ktoś z was zerwał umowę przed czasem? Mi kończy się w listopadzie a chciałabym już zerwać czy płaci się jakąś karę? Może ktoś mi odpowiedzieć na to pytanie? z góry dziękuję narka
Nina
Dobry komentarz! 1685
Witam. Mam pytanie czy ktoś z was zerwał umowę przed czasem? Mi kończy się w listopadzie a chciałabym już zerwać czy płaci się jakąś karę? Może ktoś mi odpowiedzieć na to pytanie? z góry dziękuję narka
oszukany
02:23 19.02.2014
Dobry komentarz! 1695
w lipcu 2012 zmieniłem dekoder analogowy na cyfrowy mini HD 2000,jeden wymieniłem po paru dniach drugi trochę później w 2013 trzeci dekoder też się zawieszał i tak jak poprzednie nie zmieniały kanałów mroził obraz wyświetlał różne informacje, że nie ma kanału w abonamencie itp. Wyświetlanie informacji na ekranie o zbliżającym się terminie płatności. Brak możliwości oglądania telewizji podczas opadów deszczu czy śniegu przy analogowym dekoderze takich problemów nie było chyba, że była burza to był brak sygnału. W związku z tymi problemami złożyłem 3 miesięczne wypowiedzenie. Rozmowa z pracownikiem była bez przedmiotowa, gdyż winę za złą pracę dekodera ponosiła antena, gdyż antenę w/g pracownika trzeba ustawiać co pół roku.Jeżeli chodzi o wypowiedzenie to abonent nie może wypowiedzieć bo straszą go karą tylko CP może wypowiedzieć ale teoretycznie, gdyż tylko straszą bo są pazerni na kasę.
daniel
15:55 15.02.2014
Dobry komentarz! 1766
witam.mam pytanie.
w czerwcu tamtego roku skończyła mi się umowa z Polsatem
na jaki okres została ona przedłużona ?
i czy mogę ją wymówić z dnia na dzień bez wypowiedzenia .
po prostu zapomniałem o końcu umowy,a nikt z państwa mnie nie poinformował o tym.
co dalej ?
pozdrawiam
Rybka 31
16:41 05.02.2014
Dobry komentarz! 1748
CP opracowal regulamin umowy tak aby lupic wszystkich i na wszystkie sposody.Np. termin wypowiedzenia umowy 3 miesiące,ogladasz lub nie a kasa im leci.W/g mojej opini ,jeżeli zaplacilem abonament za dany miesiąc to powinnem mieć prawo na rozwiązanie umowy z początkiem nowego miesiąca.Jezeli opóźnisz się o 5-c dni z zaplata abonamentu to ci wylacz programy.Regulamin z epoki "STALINA".Najlepiej gdyby rzecznik praw konsumenta zweryfikowa by go i nakazal stosować zgodnie z obowiazujacymi procedurami Panstwa Prawa.Wszystkim chętnym do podpisywania nowych umow polecam o ostroznosc irozwage.Nie wymienie jacy ale sa znacznie lepsi i tansi inni operatorzy na naszym rynku.
lala
22:27 02.02.2014
Dobry komentarz! 1768
no ja tez zrywam z nimi umowę bo mi automatycznie przedłużyli na kolejne 12m-cy,problem z sygnałem,same powtórki a płacić trzeba,mam nadzieje ze bez problemu się od nich uwolnie
lala
Dobry komentarz! 1768
no ja tez zrywam z nimi umowę bo mi automatycznie przedłużyli na kolejne 12m-cy,problem z sygnałem,same powtórki a płacić trzeba,mam nadzieje ze bez problemu się od nich uwolnie
NIEZADOWOLONY
14:50 02.02.2014
Dobry komentarz! 2039
Witam.Przyłączam się do waszych opinii.Ja podobnie jak w którejś z wypowiedzi okres rozliczeniowy mam do 26 każdego m-ca,a płacę zawsze 1 każdego miesiąca i tu się zaczyna stały comiesięczny problem.Już od 22,23 każdego miesiąca nękają mnie komunikatami w których przypominają o terminie płatności,nie wiem po co,następnie od 28,29 następuje przerwa w dostarczaniu sygnału.W tym wypadku muszę zadzwonić do CP z prośbą o przywrócenie sygnału.Przyzwyczaiłem się do tych telefonów, ale nie mogę się przyzwyczaić do tego że za każdy telefon ponoszę dodatkowe koszta.Właśnie kończy mi się umowa i tak jak większość rezygnuję.
tomek
11:55 31.01.2014
Dobry komentarz! 1773
Ja wyslalem wypowiedzenie i juz za tydzien dzwonili do mnie z super oferta ale jeszcze poczekam moze bedzie cos ciekawszego ale konsultanci sa nachalni dzwonia kilka razy dziennie i picuja zeby zostac i przedluzyc umowe
Zbyszek
12:17 12.01.2014
Dobry komentarz! 1841
Z wszystkimi można się dogadać co do płatności,z elektrownią,gazownią telekomunikacją itd.. tylko z Cyfrowym Polsatem jest to nie możliwe
zbyszek
11:10 10.01.2014
Dobry komentarz! 1859
Mnie zostało jeszcze półtora roku z nimi,sam się sobie dziwię jak po raz kolejny dałem wrobić w to dziadostwo
Mag.
14:36 03.01.2014
Dobry komentarz! 1879
Przeraziłam się czytając to, bo właśnie chcę zrezygnować i boję się, że nigdy się od nich nie uwolnię:/
wólkan
21:06 07.12.2013
Dobry komentarz! 1949
Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam
Luna
20:14 03.12.2013
Dobry komentarz! 1946
Brat już trzeci raz wysyła rezygnację ( żadna poprzednia ponoć nie wpłynęła), jeśli chodzi o internet to porażka. Nigdy więcej cp
Tadeusz
19:04 26.11.2013
Dobry komentarz! 1956
Ja też rezygnuje dekoder na gwarancji mi naprawiali 8 miesięcy i dalej są problemy a oddali po ustaniu gwarancji i z uszkodzonym panelem ktury naprawiali kolejne kilka miesięcy ,żenada mają tylko paragrafy na abonenta a nie na siebie nigdy więcej cp
Tadeusz
Dobry komentarz! 1956
Ja też rezygnuje dekoder na gwarancji mi naprawiali 8 miesięcy i dalej są problemy a oddali po ustaniu gwarancji i z uszkodzonym panelem ktury naprawiali kolejne kilka miesięcy ,żenada mają tylko paragrafy na abonenta a nie na siebie nigdy więcej cp
Tadeusz
Dobry komentarz! 1956
Ja też rezygnuje dekoder na gwarancji mi naprawiali 8 miesięcy i dalej są problemy a oddali po ustaniu gwarancji i z uszkodzonym panelem ktury naprawiali kolejne kilka miesięcy ,żenada mają tylko paragrafy na abonenta a nie na siebie nigdy więcej cp
jana
08:43 23.11.2013
Dobry komentarz! 1965
Mam od trzech lat u nich internet ,69,90 ,do dziś korzystam jak zwykle nic nie pobieram ,nie słucham muzyki ,Ludzie drugi miesiąc mnie lupia ,ostatnia faktura 215 zl ,obecna 266 zl .czy to normalne .wypowiadam umowę,Omijajcie to badziewie szerokim lukiem.
Czarna
14:07 19.11.2013
Dobry komentarz! 1929
Chciałam zawiadomić ze został wydany wyrok z dnia 22 X 2013 r. przez UOKIK mówiący np
Operator nie ma prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.
http://finanse.wp.pl/kat,1038019,title,Operator-kontra-klient,wid,161140
33,wiadomosc.html
Dola
19:03 02.11.2013
Dobry komentarz! 1952
Co za dziadostwo !!!! w/g zawartej umowy na pakiet familijny mam płacić 39,90 no i zapłaciłam , ale wciąż dostaje jakieś komunikaty że mam wpłacić jakieś 13,70 za co ? dlaczego ? Zastanawiam się czy to któryś z pracowników cyfrowego Polsatu dorabia sobie ,czy tak podlizuje się szefostwu????Co za badziewie!!!!
GPE
15:32 16.10.2013
Dobry komentarz! 1953
Jeżeli chodzi o wypowiedzenie umowy to w obu przypadkach umowy czyli gdy jeszcze trwa czy się zakończyła to są 3 miechy, więc żeby nie płacić haraczu to wypowiedzenie trzeba złożyć najpóźniej 3 miesiące przed końcem umowy.
W przypadku gdy zostały nam jeszcze 2 mieś. do końca terminu to gdy w tym czasie złożymy wypowiedzenie będziemy musieli zapłacić jeszcze jeden cykl.
Czas 3 cykli liczy się od dnia WPŁYNIĘCIA pisma do CP.
polsatka
19:35 14.10.2013
Dobry komentarz! 1990
też zrezgnuję wkurzają mnie reklamy,kupiłam kompa i mam wszystko co mnie interesuje
jeszczeKlientCP
14:25 11.10.2013
Dobry komentarz! 1975
Mam nadzieję, ze uda mi się z nimi definitywnie zerwać bez problemów .... hmmm. Już czas ... :))))
sławek
08:40 08.10.2013
Dobry komentarz! 1996
Koledzy i koleżanki ja też rozwiązuje umowę z nimi (szybki internet.... podobno) bo mi nie leży.... i mam lekkie wrażenie, że mnie na transferze oszukują..... jak mało korzystam to mi tak robią transfer żebym zawsze te 3 GB przekroczył i dopłacić ponad te 29,90 jakie ma w umowie....
sławek
Dobry komentarz! 1996
Koledzy i koleżanki ja też rozwiązuje umowę z nimi (szybki internet.... podobno) bo mi nie leży.... i mam lekkie wrażenie, że mnie na transferze oszukują..... jak mało korzystam to mi tak robią transfer żebym zawsze te 3 GB przekroczył i dopłacić ponad te 29,90 jakie ma w umowie....
Abonent
15:00 18.09.2013
Dobry komentarz! 2061
Witam
Oto moja przygoda z CP.
Ostatnia umowa (na pewno już ostatnia) zawarta była przez kuriera, wszystkie poprzednie również. Pani zadzwoniła do mnie i ustaliliśmy wszystko tel. przyjechał kurier do pracy i podpisałem umowę. Wcześniejsze umowy zawierane w ten sposób były zgodne z ustaleniami tel., ale ta ostatnia nie, nie doczytałem i tu moja wina. przez 6m-cy wszystko ok, nagle po tym okresie znikają kanały dzwonie i pytam się o co chodzi a pan mi mówi że wszystko zgodnie z umową, czytam i rzeczywiście zgodnie. Ok moja wina. Mam teraz abonament za 69,90zł a kolega ma te same kanały co ja za 39,90zł, tak więc czytajcie umowy dokładnie, moja umowa kończy się za 6m-cy i 3m-ce przed jej końcem wypowiadam i nie zamierzam podpisywać już żadnej umowy z CF. A teraz historia odnośnie dekoderów do naziemnej telewizji. Podpisałem 2 umowy na 2 dekodery i wszystko fajnie rodzina zadowolona zapłacili z góry za cały okres umowy tyle wyliczył pan w salonie i miało być cacy. K.... dzisiaj dostałe SMS że mam dopłacić 20zł do jednej umowy i 20,10zł do drugiej. Dzwonie do gościa a on mi mówi że jest nie dopłata i takie tam. Wypowiedziałem umowy w każdy możliwy sposób Fax, poczta i mail, a co do tego to pan w salonie podczas zawierania umowy mówił że umowa sama wygasa po okresie w którym została zawarta. Dzwoniłem do biura obsługi mówili że nie trzeba, a jak przyszły sms z kwotami to pan powiedział że umowa zostaje automatycznie przedłużona na 12 miesięcy jeśli jej nie wypowiem. K... jaki tam jest burdel. To już koniec współpracy z tą stacją, przesiadam się na internet
Andrzej
21:55 29.06.2013
Dobry komentarz! 2178
masakra i ja czekam na rozwiazanie tego g...
Sławek
10:29 08.06.2013
Dobry komentarz! 2223
Tez chce kopnc cyfrowy polsat w kosmos nie mozna zmienic abonamentu w trakcie umowy
klient
19:34 30.04.2013
Dobry komentarz! 2212
Korzystam z tego syfu od dwóch dni i już mam dosyć. Chyba już nc+ byłoby lepsze. Dekoder w porównaniu do tego z n (sprzed kilku lat!) to jakiś chiński badziew prosto z targu, a układ kanałów idiotyczny - kanały HD zaczynają się od 111. Przecież to nie ma sensu!
shift
12:28 21.04.2013
Dobry komentarz! 2263
CF to są kpiny jeżeli zawieram z wami umowę to oczywiście macie do tego odpowiednie punkty i zapraszacie ale jeżeli chcę zrezygnować z umowy to już to jest skomplikowane trzeba pisać specjalne pismo oczywiście odpowiednio wcześnie. Gdy poszedłem do waszego punktu i powiedziałem że chcę zrezygnować to mnie odsyłają na pocztę (kpina) jakby nie można było załatwić tego od razu. Poza tym wystarczy spóźnić sie z płatnością o 5 dni i już mam wyłączony dekoter potem muszę dzwonić i prosić o włączenie masakra NIE POLECAM CF.
marylka
13:34 08.04.2013
Dobry komentarz! 2284
Dziwi mnie to co piszecie, korzystam kilka lat i nie twierdzę, że kocham polsat, bo uważam że to wszystko jest zbyt drogie w/s do naszych dochodów ale nie zdarzyło mi się żeby kanały znikały, nawet w śniżycy czy deszczu - no chyba że wynikało to z umowy - np skończyła sie oferta promocyjna, nie mam tez problemów z płatnościami ani z jakością przesyłu, może warto przyjrzeć się czy wina nie leży jednak po stronie tych co te problemy mają, najpierw sprawdzic jaka antena byc musi, a do internetu proponuję programy z licznikami żeby nie było zaskoczenia, internet z limitem jest dla bardzo zdyscyplinowanych, bajty lecą jak szalone i każdy tak ma nie tylko polsatowski
marylka
Dobry komentarz! 2284
Dziwi mnie to co piszecie, korzystam kilka lat i nie twierdzę, że kocham polsat, bo uważam że to wszystko jest zbyt drogie w/s do naszych dochodów ale nie zdarzyło mi się żeby kanały znikały, nawet w śniżycy czy deszczu - no chyba że wynikało to z umowy - np skończyła sie oferta promocyjna, nie mam tez problemów z płatnościami ani z jakością przesyłu, może warto przyjrzeć się czy wina nie leży jednak po stronie tych co te problemy mają, najpierw sprawdzic jaka antena byc musi, a do internetu proponuję programy z licznikami żeby nie było zaskoczenia, internet z limitem jest dla bardzo zdyscyplinowanych, bajty lecą jak szalone i każdy tak ma nie tylko polsatowski
Nika
18:27 22.03.2013
Dobry komentarz! 2326
Ja wysłałam wypowiedzenie mailem pod koniec grudnia. Odpisali, że trzeba wysłać listem poleconym. Wysłałam za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wiem, że odebrali pismo 04.01.2013r., więc umowa powinna wygasnąć w kwietniu. Jednak dopiero pod koniec lutego dostałam od nich pismo, że mam wysłać dodatkowe potwierdzenie wypowiedzenia całej umowy (bo obejmowała również wciśnięty mi na siłę telefon). Jakby to nie było oczywiste!! Zadzwoniłam do nich i uzyskałam potwierdzenie, że umowy wygasną w kwietniu. Dziś dowiedziałam się, że wypowiedzenie zarejestrowali dopiero na początku marca (czyli drugie wysłane przeze mnie pismo, a pierwsze olali) i umowa wygaśnie w czerwcu. Celowo przeciągnęli wysłanie informacji i zyskali 2 miesiące. Nie zostawię tak tego, idę do prawnika.
monika
15:55 12.02.2013
Dobry komentarz! 2370
jestem totalnie nie zadowolona, masakra!! cpyka ginie piszczy , zabieraja,strasza, nie nigdy wiecej , daję najlepszą radę nie kupujcie cp!! precz z nimi!!
Rafcio
21:51 10.02.2013
Dobry komentarz! 2345
Witam wszystkich , tym co nie mogą znaleść obrazu albo go namiętnie co ulewa szukają to rozwiązaniem jest czasza 80 cm a nie ten syf od cp co jak trochę kropel spadnie to brak obrazu no niestety dobra antena to podstawa,tym co mają problem z mini to trzeba wymienić na normalny dekoder i po problemie a nie bawić się w mini (jak sknera to dwa razy się płaci )
mmarco
13:54 03.02.2013
Dobry komentarz! 2424
Dziwę się wszystkim narzekającym... ja piszę wypowiedzenie 3 miesiące przed końcem umowy i już po tygodniu dzwoni do mnie ich przedstawiciel i daje takie warynki że grzech odmóić... co do przeszkód technicznych, warto sprawdzić jaki jest sygnał w danym regionie a po zakupie dobrze ustawić antenę a nie żalić się na wszystko i wszystkich samemu nie dbając o silę sygnału... pozdr... jestem po kolejnym wypowiedzeniu, dostałem mega warunki plus hbo go i iplex na 5 miesięcu gratis... he,he... podsumowując: ludziska o swoje interesy trzeba dbać samemu!!!
D.G.
12:49 27.01.2013
Dobry komentarz! 2383
Nie bierzcie nic z cyfrowego polsat-u, wszystkie ich usługi to badziewie! Kanały zmieniają i zabierają, dziecko nie może spokojnie bajek na Cebeebies nawet oglądać. Net nie działa, a jak już to zaraz się kończy nie wiadomo czemu i trzeba dychę dopłacać! ŻENADA!
Dajwer
17:24 20.01.2013
Dobry komentarz! 2459
Może zaraz po podpisaniu umowy na 36 mies wysłać odrazu wypowiedzenie z terminem w umowie
Sliski
12:45 07.01.2013
Dobry komentarz! 2435
Jak pada nie działa,jak wieje tnie, jak wali piorunami nie działa, kanałów pozabierali . Kupiłem dekoder do telewizji naziemnej za 98 zł. i mam 18 kanałów za darmo (abonament RTV i tak czy siak płacimy).Pisze wypowiedzenie dość
DARO
14:33 18.12.2012
Dobry komentarz! 2419
POLSAT CYFROWY TO PORAZKA I MASAKRA W DWOCH SLOWACH...!!! nawet szkoda mi mojego cennego czasu zeby o nich wiecej pisac...zawiedli mnie w soich uslugach w kazdym calu...
Driver
19:32 29.11.2012
Dobry komentarz! 2438
Mam telewizje i internet cyfrowego polsatu i z nimi są cały czas problemy, płace faktury w termine a oni przysyłają że zaległe są płatnośći i w dodatku wyłączą mi internet,a jak się do nich dzwoni to nie odbierają,a jak już odbiorą to nie można się z nimi dogadać

Twój komentarz