Jak wyłączyć muzykę na czekanie w Play?

Play to coraz popularniejsza sieć w Polsce. Najwięcej klientów przechodzących z innych sieci wybiera właśnie Play. Kuszą ich niskie ceny i dość przejrzyste zasady. Niestety i do tej sieci dotarła zaraza pomysłowych usług typu "granie na czekanie". Otrzymujemy to cudo często teoretycznie "za darmo", ale po 30 dniach zaczyna się sprytne, comiesięczne pobieranie 2 zł opłaty za odgrywanie melodyjki zamiast sygnału oczekiwania. Po roku uzbiera się tego 24 zł. My wolimy je wydać np na bilet do kina zamiast na taką wątpliwą atrakcję. Jeżeli Ty również, to przeczytaj ten poradnik.
1
Najszybszą i najwygodniejszą metodą aby za darmo wyłączyć muzykę na czekanie jest użycie bezpłatnego kodu *111*19*2#. W podobny sposób można również włączyć tę usługę, za pomocą kodu *111*19*1# (tylko po co?)
2
Alternatywnie możesz wysłać SMS o treści NIE na numer 3000. Wiąże się to z opłatą jak za wysłanie normalnego SMSa.
Reklama

Komentarze

julka
09:04 06.09.2017
Dobry komentarz! 2405
udalo sie dzieki ;)
Kkk
18:22 23.06.2017
Dobry komentarz! 2552
Dzieki
Ufff
01:16 07.05.2017
Dobry komentarz! 2689
Działa kod dzięki!!
maria
14:28 09.04.2017
Dobry komentarz! 2638
dzięki
Rafal
11:01 11.12.2016
Dobry komentarz! 3761
Działa kod dzieki
Margo
Dobry komentarz! 2035
Dziekuję..kod zadziałał.Pozdrawiam.
kokot
13:30 12.11.2016
Dobry komentarz! 3835
działa
Magda
16:07 02.06.2016
Dobry komentarz! 4823
I ja dziekuje, kod zadzialal
Dorota
02:21 02.04.2016
Dobry komentarz! 4794
u mnie kod nie działa ale sms tak dzięki:)
iza
07:58 04.03.2016
Dobry komentarz! 5273
działa :)
Galkas
18:43 16.12.2015
Dobry komentarz! 5586
Dzięki, działa !
dun
22:44 03.03.2015
Dobry komentarz! 6774
Świetnie. Nie mam już tej g****nej muzyczki, którą Play podrzuciło mi bez mojej wiedzy i zgody.
Pioter
10:06 23.02.2015
Dobry komentarz! 6742
Pomogło dzieki :)
Zibi
18:26 27.01.2015
Dobry komentarz! 6728
Polecam, działa w 100%
Verson
02:22 16.01.2015
Dobry komentarz! 7196
kod u mnie nie zadziałał , ale SMS owszem - nie ma muzyki !!! : )
16/01/2015 g.02.22
Marta
22:03 14.01.2015
Dobry komentarz! 6723
dzieki super!
klaudia
22:09 05.01.2015
Dobry komentarz! 6685
Super ;) wylaczyli szybko;) dzieki
elo melo
22:38 29.12.2014
Dobry komentarz! 6677
Szacun dla tego kto to napisał to działa od początku walczyłem z muzykąna oczekanie szacun dla autora
Dawid
12:47 10.12.2014
Dobry komentarz! 6630
Działa. Dzieki
Szmangiewicz
22:39 03.12.2014
Dobry komentarz! 6924
Dziękuje Bardzo pomogło
BSSSS
15:44 29.11.2014
Dobry komentarz! 6909
Krótki kod zadziałał
bobicz
10:16 26.11.2014
Dobry komentarz! 6903
super porada, wielkie dzięki i szacun :)
baca
18:36 21.11.2014
Dobry komentarz! 6889
dzieki kod dziala maja wylaczyc za 243h
bbb
09:20 02.11.2014
Dobry komentarz! 6870
mi kod zadziałał dzięki!
Gregor
16:18 29.10.2014
Dobry komentarz! 6885
Super :) dzieki
dodi
22:05 16.10.2014
Dobry komentarz! 6905
jest oki
OLA
10:35 13.10.2014
Dobry komentarz! 7509
Kod mi nie zadziałał ale sms tak POLECAM!
kate
23:07 12.10.2014
Dobry komentarz! 7072
Chcialam zapytac w jaki sposob wyłac kod na wyłaczenie muzyki?
Karmelek
Dobry komentarz! 3399
Tak jak byś chciała zadzwonić
rudzia
21:33 12.10.2014
Dobry komentarz! 7073
mi zaraz po wysłaniu smsa na nr 3000 wyłączyli grani super
magik
09:50 03.10.2014
Dobry komentarz! 7065
gitara
Małgosia
08:10 18.09.2014
Dobry komentarz! 7080
Super właśnie tego szukałam dzięki :-)
Barnaba
11:07 28.08.2014
Dobry komentarz! 7047
nie cierpię jak dzwonię do kogoś i muszę słuchać muzyki na czekanie brrrr
Dorota B. Zegarowska
17:12 29.07.2014
Dobry komentarz! 7276
Dziękuję za poradnik, wysłałam kod, mają wyłączyć w ciągu 24 godzin. Zobaczymy :)
dana
Dobry komentarz! 6882
kod działa
123
09:18 01.07.2014
Dobry komentarz! 7495
dziękuję
pixon
21:03 26.06.2014
Dobry komentarz! 7481
wysłałem kod zobaczymy co dalej wyskoczyo ze w ciagu 24h wyłacza dziekuje za skorzystanie z usługi
hook
00:20 10.06.2014
Dobry komentarz! 7554
kod działa. dzis mamy 10 czerwca 2014.
dzitka
12:38 28.05.2014
Dobry komentarz! 7618
dzięki udało sie
łukasz
17:20 27.03.2014
Dobry komentarz! 7884
dzięki
szmaaagz1
10:03 21.03.2014
Dobry komentarz! 7878
uffff -wyłączyli expresowo!!!! wielkie dzięki;)
stefan
Dobry komentarz! 6958
I to mi się w Playu podoba -zdrowe zasady, w Plusie to za samo odczytanie smsa pobierali 3 zł. A było ich kilka w miesiącu
Magda
21:13 14.02.2014
Dobry komentarz! 8028
bardzo dziękuję!
Toczek
14:10 01.02.2014
Dobry komentarz! 8072
Wielkie dzieki.Ciekawe czy nie skasują za to jakiejs kasy.
niezadowolona
12:54 04.01.2014
Dobry komentarz! 8121
dzięki:) bo do biura informacji nie można oczywiście się dodzwonić a opłatę za połączenie pewnie i tak mi doliczą...
seba
07:27 27.12.2013
Dobry komentarz! 8199
danke:)muzyka dodawała mi dyszke do faktury zdziercy
Wrubel
12:28 06.11.2013
Dobry komentarz! 8322
na razie się udało , zobaczę co będzie na fakturze
zdmiz
05:34 06.11.2013
Dobry komentarz! 8285
dzieki wielkie!!!problem z glowy!!
Benek
16:48 03.10.2013
Dobry komentarz! 8463
Dzięki wielkie supcio
wallus
14:14 18.09.2013
Dobry komentarz! 8523
Polecam !
Madzia
20:44 02.09.2013
Dobry komentarz! 8628
dzięki bardzo za pomoc
Koniczynka
19:33 20.08.2013
Dobry komentarz! 8639
Dostałam informację o wyłączeniu usługi w ciągu 24h :) Dziękuję :)
pati.
20:44 13.08.2013
Dobry komentarz! 8643
Mi wyskakuje że żądnie nie może zostać spełnione? pomocy!
Nininka
Dobry komentarz! 6970
Zobacz czy w ogóle masz WŁĄCZONĄ muzę na czekanie. A u jakiego operatora jesteś? Bo te kody tutaj działają tylko w Play.
aga
17:52 02.08.2013
Dobry komentarz! 9069
dziękuje udało się :)

Twój komentarz