Jeśli znudziła Ci się oferta Cyfrowego Polsatu i chcesz z niego zrezygnować, lub po prostu chcesz wypowiedzieć umowę, by skorzystać z oferty konkurencyjnej platformy telewizyjnej zastosuj się do poniższej instrukcji.
1
Przeczytaj umowę, którą zawarłeś z Cyfrowym Polsatem. Szczególnie zwróć uwagę kiedy została ona zawarta, na jaki okres i jaki jest okres wypowiedzenia.
2
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa jeszcze nie upłynął, to możesz wysłać do Cyfrowego Polsatu informację, iż nie zamierzasz kontynuować umowy po jej zakończeniu. Okres wypowiedzenia w tym przypadku to zwykle jeden pełny miesiąc. Przygotuj pismo, w którym powinny się znaleźć:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z upływem ustalonego w niej okresu podstawowego"
- czytelny, własnoręczny podpis
3
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa już upłynął, to została ona zgodnie z umową automatycznie przedłużona na czas niekreślony i okres wypowiedzenia wynosi zwykle 3 pełne miesiące. Przygotuj zatem pismo, w którym się znajdzie:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia."
- czytelny, własnoręczny podpis
4
Pismo wyślij listem poleconym na adres Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878. Weź pod uwagę, że liczy się data kiedy oni otrzymają Twoje pismo, a nie kiedy Ty je wyślesz, zatem trzeba je wysłać odpowiednio wcześniej.
5
Jeżeli masz wypożyczony dekoder to po zakończeniu umowy musisz go zwrócić i dostaniesz wtedy zwrot kaucji.
6
Po złożeniu wypowiedzenia najprawdopodobniej skontaktuje się z Tobą pracownik Cyfrowego Polsatu chcąc Cię przekonać do pozostania klientem ich firmy. Możesz w ten sposób uzyskać ciekawszą ofertę niż standardowo dostępna w punktach sprzedaży.
Data ostatniej modyfikacji: 28.07.2011 18:12:18
Komentarze
aruszaly-ich-interesy
"Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego prze z Cyfrowy Polsat lub dzień uiszczenia należności w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży."
Co to znaczy ??? a no nic innego jak furtkę do wypowiedzenia umowy. Dlaczego ?? Cyfrowy nie ma połączonej sieci komputerowej, jak płaci się w punkcie to czasem po 5 dniach dopiero pieniądze trafiają, w tym czasie klient dostaje wiadomości na telewizor o zaległości, pojawia mu się "tego kanału nie ma w twoim abonamencie", i dzwoni windykacja.
Co należy zrobić ?? W przed dzień płatności pójść do punktu, najlepiej po 18, kiedy przelewy nawet jak ktoś by chciał to nie pójdą, zapłacić i spokojnie poczekać do dnia następnego. Następnego dnia gdy ukaże się informacja o zaległości, zadzwonić sobie na infolinię, tam oczywiści powiedzą o zaległości, że środki jeszcze nie są zaksięgowane itp. Wtedy przede wszystkim bez nerwów zgłasza się reklamację powołując się na wyżej wymieniony punk który mówi że kasa wpłacona w punkcie jest uznana za uregulowaną płatność i nie może!!! być komunikatów o zaległości.
Można też wzbogacić to o żądania: "z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu przez CP, kolejny miesiąc telewizja za darmo", " z uwagi na nieprzestrzeganie przez cyfrowy polsat regulaminu świadczenia usług, żądam rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym."
Można też zrobić jeszcze co innego, zgłosić reklamację bez żądań, w następnym miesiącu znów w punkcie zapłacić, i powtórzyć procedurę reklamacji. Przy trzecim podejściu zapytać się konsultanta, jaka jest kara umowna za rozwiązanie umowy na dany dzień. Konsultant powie np 1000zł, no to znów żądamy" z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu świadczenia usług w oparci o punt taki i tak, jestem informowany/na o zaległości którą uregulowałem w punkcie itp. mam utrudniony odbiór telewizji, znajomi się ze mnie śmieją itp. żądam by cyfrowy polsat zgodnie z karą umowną na dany dzień oprócz rozwiązania umowy wypłacił mi rzeczoną karę umowną, lub chcę mieć do końca umowy świadczone usługi za darmo."
Uwaga żądanie trzeba przedstawić samemu, konsultant nic nie podpowie, nie zaproponuje reklamacji etc. bo tak szkolą by tego nie robić, jak coś jest nie tak klientowi nie mówić, że może mieć odszkodowanie itp. Byłem konsultantem w Toruniu gdzie CP ma call center(w wawie przy siedzibie też mają ale mniejszy), i wiem jak szkolą, frontem do klienta wyjść nie można.
w czerwcu tamtego roku skończyła mi się umowa z Polsatem
na jaki okres została ona przedłużona ?
i czy mogę ją wymówić z dnia na dzień bez wypowiedzenia .
po prostu zapomniałem o końcu umowy,a nikt z państwa mnie nie poinformował o tym.
co dalej ?
pozdrawiam
Operator nie ma prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.
http://finanse.wp.pl/kat,1038019,title,Operator-kontra-klient,wid,161140
33,wiadomosc.html
W przypadku gdy zostały nam jeszcze 2 mieś. do końca terminu to gdy w tym czasie złożymy wypowiedzenie będziemy musieli zapłacić jeszcze jeden cykl.
Czas 3 cykli liczy się od dnia WPŁYNIĘCIA pisma do CP.
Oto moja przygoda z CP.
Ostatnia umowa (na pewno już ostatnia) zawarta była przez kuriera, wszystkie poprzednie również. Pani zadzwoniła do mnie i ustaliliśmy wszystko tel. przyjechał kurier do pracy i podpisałem umowę. Wcześniejsze umowy zawierane w ten sposób były zgodne z ustaleniami tel., ale ta ostatnia nie, nie doczytałem i tu moja wina. przez 6m-cy wszystko ok, nagle po tym okresie znikają kanały dzwonie i pytam się o co chodzi a pan mi mówi że wszystko zgodnie z umową, czytam i rzeczywiście zgodnie. Ok moja wina. Mam teraz abonament za 69,90zł a kolega ma te same kanały co ja za 39,90zł, tak więc czytajcie umowy dokładnie, moja umowa kończy się za 6m-cy i 3m-ce przed jej końcem wypowiadam i nie zamierzam podpisywać już żadnej umowy z CF. A teraz historia odnośnie dekoderów do naziemnej telewizji. Podpisałem 2 umowy na 2 dekodery i wszystko fajnie rodzina zadowolona zapłacili z góry za cały okres umowy tyle wyliczył pan w salonie i miało być cacy. K.... dzisiaj dostałe SMS że mam dopłacić 20zł do jednej umowy i 20,10zł do drugiej. Dzwonie do gościa a on mi mówi że jest nie dopłata i takie tam. Wypowiedziałem umowy w każdy możliwy sposób Fax, poczta i mail, a co do tego to pan w salonie podczas zawierania umowy mówił że umowa sama wygasa po okresie w którym została zawarta. Dzwoniłem do biura obsługi mówili że nie trzeba, a jak przyszły sms z kwotami to pan powiedział że umowa zostaje automatycznie przedłużona na 12 miesięcy jeśli jej nie wypowiem. K... jaki tam jest burdel. To już koniec współpracy z tą stacją, przesiadam się na internet
Panie Solorz, spier... Pan z tym badziewiem.