Jak zrezygnować z Cyfrowego Polsatu?

Jeśli znudziła Ci się oferta Cyfrowego Polsatu i chcesz z niego zrezygnować, lub po prostu chcesz wypowiedzieć umowę, by skorzystać z oferty konkurencyjnej platformy telewizyjnej zastosuj się do poniższej instrukcji.

Co będzie potrzebne?

Twoja umowa z Cyfrowym Polsatem
1
Przeczytaj umowę, którą zawarłeś z Cyfrowym Polsatem. Szczególnie zwróć uwagę kiedy została ona zawarta, na jaki okres i jaki jest okres wypowiedzenia.
2
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa jeszcze nie upłynął, to możesz wysłać do Cyfrowego Polsatu informację, iż nie zamierzasz kontynuować umowy po jej zakończeniu. Okres wypowiedzenia w tym przypadku to zwykle jeden pełny miesiąc. Przygotuj pismo, w którym powinny się znaleźć:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z upływem ustalonego w niej okresu podstawowego"
- czytelny, własnoręczny podpis
Reklama
3
Jeżeli okres, na który została zawarta umowa już upłynął, to została ona zgodnie z umową automatycznie przedłużona na czas niekreślony i okres wypowiedzenia wynosi zwykle 3 pełne miesiące. Przygotuj zatem pismo, w którym się znajdzie:
- imię, nazwisko i adres osoby, która zawarła umowę
- identyfikator abonenta
- tekst "Proszę o rozwiązanie umowy o abonament zawartej w dniu XX z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia."
- czytelny, własnoręczny podpis
4
Pismo wyślij listem poleconym na adres Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878. Weź pod uwagę, że liczy się data kiedy oni otrzymają Twoje pismo, a nie kiedy Ty je wyślesz, zatem trzeba je wysłać odpowiednio wcześniej.
5
Jeżeli masz wypożyczony dekoder to po zakończeniu umowy musisz go zwrócić i dostaniesz wtedy zwrot kaucji.
6
Po złożeniu wypowiedzenia najprawdopodobniej skontaktuje się z Tobą pracownik Cyfrowego Polsatu chcąc Cię przekonać do pozostania klientem ich firmy. Możesz w ten sposób uzyskać ciekawszą ofertę niż standardowo dostępna w punktach sprzedaży.

Komentarze

Lucy
09:15 09.08.2017
Dobry komentarz! 1820
nikomu nie polecam usług cyfrowego Polsatu
Miron
22:32 07.06.2017
Dobry komentarz! 2176
Mam pytanie umowa z CP kończy mi się w styczniu 2018 roku jeżeli teraz chciałbym zerwać umowę czyli od czerwca 2017 to jaka byłaby kara . Płacę abonament w wysokości 75 zł miesięcznie a umowa była podpisana na 29 miesięcy .
Arek
18:49 22.11.2016
Dobry komentarz! 3122
programy znikaja.Polsacie co wy wyrabiacie.To wszystko wola o pomse do nieba.
Andrzej
Dobry komentarz! 2889
jeśli masz internet załóż konto i przy zmianie kanałów zawsze będziesz informowany oraz o możliwości rezygnacji z umowy w związku ze zmianą oferty do tej po podpisaniu umowy a więc wypowiadasz ze względu na zmianę bez kar
aaakkk77
11:20 21.11.2016
Dobry komentarz! 3146
NIE POLECAM PODPISYWAĆ Z NIMI UMOWY. NIBY SMART DOM I MIAŁAM MIEĆ CYFROWY POLSAT ZA PÓŁ CENY, OCZYWIŚCI RACHUNKI BYŁY NA WYSTAWIANE NA 100%, KIEDY ZŁOŻYŁAM REKLAMACJE TO ODPISALI ŻE NIE SPEŁNIAM WARUNKÓW I TERAZ DO KOŃCA UMOWY MUSZE PŁACIĆ CAŁY ABONAMENT. WIĘC ODRADZAM PODPISYWANIE UMÓW.
basia
Dobry komentarz! 2909
potwierdzam
Buszmen
Dobry komentarz! 2572
Potwierdzam ,tez tak miałem
joAnna
Dobry komentarz! 2111
Tak,to prawda.Też dałam się nabrać.Konsultant powiedział że mając telefon w plusie,telewizję będę miała za 1/2.Po podpisaniu umowy okazało się,że za tv muszę płacić pełną stawkę.No i ponadto bywają zaniki w odbiorze programów.Polsat się chwali,że ma 178 kanałów,ale jak się okazuje,wiele jezt dublowanych (te np w HD)
okb
15:01 16.07.2016
Dobry komentarz! 3709
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cyfrowy-polsat-zmienia-umowy-z-abonentami-n
aruszaly-ich-interesy
stan
20:10 14.02.2015
Dobry komentarz! 5129
to wszystko nic ale mam trzy usługi chciałem z jednej zrezygnowc kupiłem polsat dla Matki ale niestety jaskra więc proszę o rozwizanie ale panowie z polsatu lepsi jak lekarze karzą niewidomym oglądac takie rzecz tylko w Polsacie
liszka
09:50 16.12.2014
Dobry komentarz! 5018
witam też mam z nimi problemy od ponad 5 lat mam u nich telewizje wszystko było ok i podkusiło mnie żeby wziąć internet umowa była na rok pan w salonie udzielił mi info że po danym roku umowa automatycznie wygasa ,po roku upewniłam się osobiście w tym samym salonie czy umowa wygasła dostałam info że tak umowa wygasła w styczniu 2013 roku od dwóch tygodni nękaja mnie smsami że mam zadłużenie z tytułu abonamentu za internet i że umowa nie była rozwiązana wkurzyłam się i nie podaruje 400 złotych bandzie złodzieji
urbanski
Dobry komentarz! 3828
zapłaciłem z góry za rok,,,wypowiedziałem umowe 8 miesiącu i zdałem dekoder,to straszyli mnie karą za wcześniejsze zerwanie umowy
Kamil
Dobry komentarz! 3505
Ludzie, do kogo macie problem sporo nie czytacie regulaminów zawierając umowę? Upływ czasu określonego umowy nie oznaczał nigdy i nie oznacza jej definitywnego końca. Jakbyście czytali regulamin ze zrozumieniem,to jest najczęściej wzmianka,że umowa przechodzi na czas nieokreślony.Czas wypowiedzenia wynosi miesiąc. Musicie wysłać rezygnację,bo to jest wasze oświadczenie woli o rezygnacji ze świadczenia usług telewizji przez cyfrowy Polsat.
Darek
12:33 10.11.2014
Dobry komentarz! 5145
Trzeba uważać na datę wypowiedzenia pomyliłem się o kilka dni (o kilka dni za wcześnie wysłałem)i już mnie straszyli sądem .
asa
Dobry komentarz! 5041
żę za wcześnie wysłałeś? he, he, rezygnację z dalszego trwania umowy po okresie na który została zawarta możesz zlożyć na drugi dzień po zawarciu tej umowy i moga Ci skoczyć, zadnej łachy nie robią, byle by było na miesiąc, lub trzy m-ce przed końcem ostatniego okresu rozliczenoiwego. NIECH SIĘ WALĄ !!!! Twoje prawo górą !!!
pawel
16:07 05.11.2014
Dobry komentarz! 5166
Witam. mam pytanie. 30 grudnia konczy mi sie umowa okres podstawowy niestety zgapiłem sie i nie wypowiedziałem 3 misiące szybciej. nie wiem co teraz uczynić. jak złoże teraz to nie dostane kary ? prosze o porade
Paweł
08:22 31.10.2014
Dobry komentarz! 5215
Ludzie czytajcie regulaminy !! regulamin telewizji CP ---> rodział 6, paragraf 10 punkt 2

"Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego prze z Cyfrowy Polsat lub dzień uiszczenia należności w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży."

Co to znaczy ??? a no nic innego jak furtkę do wypowiedzenia umowy. Dlaczego ?? Cyfrowy nie ma połączonej sieci komputerowej, jak płaci się w punkcie to czasem po 5 dniach dopiero pieniądze trafiają, w tym czasie klient dostaje wiadomości na telewizor o zaległości, pojawia mu się "tego kanału nie ma w twoim abonamencie", i dzwoni windykacja.

Co należy zrobić ?? W przed dzień płatności pójść do punktu, najlepiej po 18, kiedy przelewy nawet jak ktoś by chciał to nie pójdą, zapłacić i spokojnie poczekać do dnia następnego. Następnego dnia gdy ukaże się informacja o zaległości, zadzwonić sobie na infolinię, tam oczywiści powiedzą o zaległości, że środki jeszcze nie są zaksięgowane itp. Wtedy przede wszystkim bez nerwów zgłasza się reklamację powołując się na wyżej wymieniony punk który mówi że kasa wpłacona w punkcie jest uznana za uregulowaną płatność i nie może!!! być komunikatów o zaległości.

Można też wzbogacić to o żądania: "z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu przez CP, kolejny miesiąc telewizja za darmo", " z uwagi na nieprzestrzeganie przez cyfrowy polsat regulaminu świadczenia usług, żądam rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym."

Można też zrobić jeszcze co innego, zgłosić reklamację bez żądań, w następnym miesiącu znów w punkcie zapłacić, i powtórzyć procedurę reklamacji. Przy trzecim podejściu zapytać się konsultanta, jaka jest kara umowna za rozwiązanie umowy na dany dzień. Konsultant powie np 1000zł, no to znów żądamy" z uwagi na nieprzestrzeganie własnego regulaminu świadczenia usług w oparci o punt taki i tak, jestem informowany/na o zaległości którą uregulowałem w punkcie itp. mam utrudniony odbiór telewizji, znajomi się ze mnie śmieją itp. żądam by cyfrowy polsat zgodnie z karą umowną na dany dzień oprócz rozwiązania umowy wypłacił mi rzeczoną karę umowną, lub chcę mieć do końca umowy świadczone usługi za darmo."

Uwaga żądanie trzeba przedstawić samemu, konsultant nic nie podpowie, nie zaproponuje reklamacji etc. bo tak szkolą by tego nie robić, jak coś jest nie tak klientowi nie mówić, że może mieć odszkodowanie itp. Byłem konsultantem w Toruniu gdzie CP ma call center(w wawie przy siedzibie też mają ale mniejszy), i wiem jak szkolą, frontem do klienta wyjść nie można.
crazyhorse
Dobry komentarz! 5016
jeżeli chodzi o regulamin to kara umowna jest w wysokości 1/30 średniej opłaty miesięcznej liczonej według trzech ostatnich Rachunków
gabi
18:08 13.10.2014
Dobry komentarz! 5308
ja zrywam umowe z nimi z powodu internetu zmieniaja mi transfer juz 3 miesiac syf na całego
Orzech
Dobry komentarz! 2816
Mam to samo
Łukasz z Malborka
09:31 21.09.2014
Dobry komentarz! 5312
jeszcze podobno jak zmienia się regulamin umowy można odstąpić od umowy.
golik
21:49 28.08.2014
Dobry komentarz! 5291
Tak Tak,,, to wyjątkowa firma , werbują podstępem , a odgonić się jest bardzo trudno, ja też mam problem z nimi, ale dałem to do prawnika, dopłacę ale sprawę im założyłem
Jola
19:34 08.08.2014
Dobry komentarz! 5473
Nikomu nie polecam CP, bagno od którego nie mogę się oderwać! Współczuję starszym osobom, nie dadzą sobie z nimi rady. Nigdy więcej!
Inka
22:23 19.07.2014
Dobry komentarz! 5517
Chyba przesadzaja, co poniektorzy. Mam TV CP juz prawie 5 lat, dziala niezle. A oferta przy ostatnim wypowiedzeniu byla super. Od wyslania rezygniacji do kontaktu z przedstawicielem CP uplynelo kilka dni, zaoferowano mi przez rok moj pakiet familijny /34,90/ za 14,90 !!! I bylo OK ! Zobaczymy co bedzie dalej, narazie nie narzekam.
Magda
Dobry komentarz! 5381
Co będzie dalej?? po tym rocznym okresie zwiększą ci abonament :P
Anka
Dobry komentarz! 5340
Ja przy ostatnim wypowiedzeniu dostałam super abonament,4,90 miesięcznie przez 18 miesięcy.Trzymałam ich w niepewności przez 2 miesiące,mówiąc że nie chcę podpisywania nowej umowy za 14,90,więc zaproponowali mi nową umowę za 4,90.
ania
14:13 15.06.2014
Dobry komentarz! 5624
mam pytanie czy do sklepu gdzie została podpisana umowa można złożyć wypowiedzenie i oddać wypożyczony dekoder
albinos
Dobry komentarz! 3325
tak mozna sam skladalem
HalaMarie
12:59 04.06.2014
Dobry komentarz! 5557
Ja tez mam ich dosc co za charpie,zadzwonilam do nich aby zerwac umowe bo za 3 miesiace mi sie konczy no i co sie okazalo po moim telefonie przedluzyli mi umowe o 2 lata bez mojego podpisu automatycznie malo tego nie moge sie z tego wycofac strasza mnie kara nic do nich nie dociera zadne argumenty podstepem zwabiaja abonamentow i wciskaja na lata.Pytalam glownie a Telewizje Trwam bo maz kazal odlaczyc jak nie moze ogladac pielgrzymki Papieza ma juz 76 lat i jest sparalizowany i poinformowaniu ich ze z tego wzgledu nie przedluzam umowy wcisneli mi na 2 lata .Pisze pismo po pismie i ostaja przy swoim to jest wolnosc o ktorej dzis sie tak glosno na placu mowi.
Paweł
Dobry komentarz! 5363
To zgłoś reklamację, jak okaże się zasadna, to rozwiążą ci umowę
krzysztof
08:52 02.04.2014
Dobry komentarz! 5830
Umowy podpisywane z CP mają charakter "podstępu", np kwestie automatycznego przedłużenia umowy. Czy pamięta się o konieczności wypowiedzenia po 26 miesiącach (umowa była zawarta na 29 miesięcy)? Konsultanci z ofertami dzwonią przynajmniej raz w miesiącu, nie mogą poinformować o tym fakcie. Firma skasuje jeszcze za 12 miesięcy, ale taka polityką straci starego klienta. Dosyć!
Neo
Dobry komentarz! 5550
Najprościej jest wypowiedzieć umowę zaraz po jej podpisaniu. Trzeba napisać "Proszę o rozwiązanie umowy z upływem terminu podstawowego, tj. z dniem....". I nie trzeba już o niczym pamiętać - umowa wygaśnie automatycznie.
jolllla
20:55 22.03.2014
Dobry komentarz! 5759
U mnie już od dwóch tygodni jest komunikat że tego kanały nie ma w twoim abonamencie dzwonię kilka razy dziennie i puszczają sygnał na nowo a programów dalej nie ma rozwiązuje z nimi umowę przed czasem i nie płace żadnej kary bo to z ich winy jeżeli coś się przysapią to podam ich do sądu bo mam już dość tych przekrętów
Laura
17:06 17.03.2014
Dobry komentarz! 5692
Też z nimi kończę umowę,właśnie wydrukowałam druk i jutro wyśle poleconym.Same problemy z nimi, przez pomyłkę wystawiono mi dwie umowy u nas w punkcie polsatu,wysłano dwie reklamacje do nich,przez ponad rok wydzwaniali do mnie,nawet windykator do mnie wysyłeł listy z zadłużeniem o zadłużeniu.Można tłumaczyć że płaci się na czas,nic do nich nie docierało.Dopiero po roku czasu przeczytali w końcu reklamacje ,ale już żadnej umowy z nimi nie przedłużę.Juz nawet dzwonili z CP o nowych kożystnych dla mnie warunkach
Nina
16:17 03.03.2014
Dobry komentarz! 5780
Witam. Mam pytanie czy ktoś z was zerwał umowę przed czasem? Mi kończy się w listopadzie a chciałabym już zerwać czy płaci się jakąś karę? Może ktoś mi odpowiedzieć na to pytanie? z góry dziękuję narka
Krzyś
Dobry komentarz! 5749
Bardzo duże kłopoty, bez straty się nie obędzie. Pewnie zaproponują nową, rzekomo lepszą, umowę. Generalnie chodzi im tylko o to by nie wypuścić klienta z ręki.
oszukany
02:23 19.02.2014
Dobry komentarz! 5775
w lipcu 2012 zmieniłem dekoder analogowy na cyfrowy mini HD 2000,jeden wymieniłem po paru dniach drugi trochę później w 2013 trzeci dekoder też się zawieszał i tak jak poprzednie nie zmieniały kanałów mroził obraz wyświetlał różne informacje, że nie ma kanału w abonamencie itp. Wyświetlanie informacji na ekranie o zbliżającym się terminie płatności. Brak możliwości oglądania telewizji podczas opadów deszczu czy śniegu przy analogowym dekoderze takich problemów nie było chyba, że była burza to był brak sygnału. W związku z tymi problemami złożyłem 3 miesięczne wypowiedzenie. Rozmowa z pracownikiem była bez przedmiotowa, gdyż winę za złą pracę dekodera ponosiła antena, gdyż antenę w/g pracownika trzeba ustawiać co pół roku.Jeżeli chodzi o wypowiedzenie to abonent nie może wypowiedzieć bo straszą go karą tylko CP może wypowiedzieć ale teoretycznie, gdyż tylko straszą bo są pazerni na kasę.
daniel
15:55 15.02.2014
Dobry komentarz! 5858
witam.mam pytanie.
w czerwcu tamtego roku skończyła mi się umowa z Polsatem
na jaki okres została ona przedłużona ?
i czy mogę ją wymówić z dnia na dzień bez wypowiedzenia .
po prostu zapomniałem o końcu umowy,a nikt z państwa mnie nie poinformował o tym.
co dalej ?
pozdrawiam
Rybka 31
16:41 05.02.2014
Dobry komentarz! 5821
CP opracowal regulamin umowy tak aby lupic wszystkich i na wszystkie sposody.Np. termin wypowiedzenia umowy 3 miesiące,ogladasz lub nie a kasa im leci.W/g mojej opini ,jeżeli zaplacilem abonament za dany miesiąc to powinnem mieć prawo na rozwiązanie umowy z początkiem nowego miesiąca.Jezeli opóźnisz się o 5-c dni z zaplata abonamentu to ci wylacz programy.Regulamin z epoki "STALINA".Najlepiej gdyby rzecznik praw konsumenta zweryfikowa by go i nakazal stosować zgodnie z obowiazujacymi procedurami Panstwa Prawa.Wszystkim chętnym do podpisywania nowych umow polecam o ostroznosc irozwage.Nie wymienie jacy ale sa znacznie lepsi i tansi inni operatorzy na naszym rynku.
lala
22:27 02.02.2014
Dobry komentarz! 5803
no ja tez zrywam z nimi umowę bo mi automatycznie przedłużyli na kolejne 12m-cy,problem z sygnałem,same powtórki a płacić trzeba,mam nadzieje ze bez problemu się od nich uwolnie
Timek
Dobry komentarz! 6053
Witam i jak rozwiązałaś ten problem bo mi też przedłużyli na 12m-cy ile trzeba kary zapłacić?
NIEZADOWOLONY
14:50 02.02.2014
Dobry komentarz! 6343
Witam.Przyłączam się do waszych opinii.Ja podobnie jak w którejś z wypowiedzi okres rozliczeniowy mam do 26 każdego m-ca,a płacę zawsze 1 każdego miesiąca i tu się zaczyna stały comiesięczny problem.Już od 22,23 każdego miesiąca nękają mnie komunikatami w których przypominają o terminie płatności,nie wiem po co,następnie od 28,29 następuje przerwa w dostarczaniu sygnału.W tym wypadku muszę zadzwonić do CP z prośbą o przywrócenie sygnału.Przyzwyczaiłem się do tych telefonów, ale nie mogę się przyzwyczaić do tego że za każdy telefon ponoszę dodatkowe koszta.Właśnie kończy mi się umowa i tak jak większość rezygnuję.
tomek
11:55 31.01.2014
Dobry komentarz! 5839
Ja wyslalem wypowiedzenie i juz za tydzien dzwonili do mnie z super oferta ale jeszcze poczekam moze bedzie cos ciekawszego ale konsultanci sa nachalni dzwonia kilka razy dziennie i picuja zeby zostac i przedluzyc umowe
Zbyszek
12:17 12.01.2014
Dobry komentarz! 5922
Z wszystkimi można się dogadać co do płatności,z elektrownią,gazownią telekomunikacją itd.. tylko z Cyfrowym Polsatem jest to nie możliwe
zbyszek
11:10 10.01.2014
Dobry komentarz! 5928
Mnie zostało jeszcze półtora roku z nimi,sam się sobie dziwię jak po raz kolejny dałem wrobić w to dziadostwo
Mag.
14:36 03.01.2014
Dobry komentarz! 5924
Przeraziłam się czytając to, bo właśnie chcę zrezygnować i boję się, że nigdy się od nich nie uwolnię:/
wólkan
21:06 07.12.2013
Dobry komentarz! 6059
Odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam
Luna
20:14 03.12.2013
Dobry komentarz! 6014
Brat już trzeci raz wysyła rezygnację ( żadna poprzednia ponoć nie wpłynęła), jeśli chodzi o internet to porażka. Nigdy więcej cp
Tadeusz
19:04 26.11.2013
Dobry komentarz! 6002
Ja też rezygnuje dekoder na gwarancji mi naprawiali 8 miesięcy i dalej są problemy a oddali po ustaniu gwarancji i z uszkodzonym panelem ktury naprawiali kolejne kilka miesięcy ,żenada mają tylko paragrafy na abonenta a nie na siebie nigdy więcej cp
sosna2005
Dobry komentarz! 6126
Wszystkim tym którzy z jakichś powodów chcą zrezygnować z TV e Cyfrowym polsacie to do 20.12.2013 można składać wypowiedzenia umowy na TV bez konsekwencji (zniknął kanał LOVE) Ja juz wypowiedziałem, polecam!! ;)
Azd
Dobry komentarz! 6061
Okres naprawy przedłuża okres gwarancyjny.
jana
08:43 23.11.2013
Dobry komentarz! 6104
Mam od trzech lat u nich internet ,69,90 ,do dziś korzystam jak zwykle nic nie pobieram ,nie słucham muzyki ,Ludzie drugi miesiąc mnie lupia ,ostatnia faktura 215 zl ,obecna 266 zl .czy to normalne .wypowiadam umowę,Omijajcie to badziewie szerokim lukiem.
Czarna
14:07 19.11.2013
Dobry komentarz! 5967
Chciałam zawiadomić ze został wydany wyrok z dnia 22 X 2013 r. przez UOKIK mówiący np
Operator nie ma prawa zmuszać nas do dodatkowych czynności z naszej strony.
http://finanse.wp.pl/kat,1038019,title,Operator-kontra-klient,wid,161140
33,wiadomosc.html
Dola
19:03 02.11.2013
Dobry komentarz! 5999
Co za dziadostwo !!!! w/g zawartej umowy na pakiet familijny mam płacić 39,90 no i zapłaciłam , ale wciąż dostaje jakieś komunikaty że mam wpłacić jakieś 13,70 za co ? dlaczego ? Zastanawiam się czy to któryś z pracowników cyfrowego Polsatu dorabia sobie ,czy tak podlizuje się szefostwu????Co za badziewie!!!!
GPE
15:32 16.10.2013
Dobry komentarz! 6012
Jeżeli chodzi o wypowiedzenie umowy to w obu przypadkach umowy czyli gdy jeszcze trwa czy się zakończyła to są 3 miechy, więc żeby nie płacić haraczu to wypowiedzenie trzeba złożyć najpóźniej 3 miesiące przed końcem umowy.
W przypadku gdy zostały nam jeszcze 2 mieś. do końca terminu to gdy w tym czasie złożymy wypowiedzenie będziemy musieli zapłacić jeszcze jeden cykl.
Czas 3 cykli liczy się od dnia WPŁYNIĘCIA pisma do CP.
polsatka
19:35 14.10.2013
Dobry komentarz! 6048
też zrezgnuję wkurzają mnie reklamy,kupiłam kompa i mam wszystko co mnie interesuje
jeszczeKlientCP
14:25 11.10.2013
Dobry komentarz! 6017
Mam nadzieję, ze uda mi się z nimi definitywnie zerwać bez problemów .... hmmm. Już czas ... :))))
sławek
08:40 08.10.2013
Dobry komentarz! 6072
Koledzy i koleżanki ja też rozwiązuje umowę z nimi (szybki internet.... podobno) bo mi nie leży.... i mam lekkie wrażenie, że mnie na transferze oszukują..... jak mało korzystam to mi tak robią transfer żebym zawsze te 3 GB przekroczył i dopłacić ponad te 29,90 jakie ma w umowie....
to ja
Dobry komentarz! 5975
Własnie sie wkurzylam bo niby znow przekroczylam limit na internet. Moim zdaniem to nie prawda ale jak im udowodnie. Tez mam zamiar zrezygnowac z CP
Abonent
15:00 18.09.2013
Dobry komentarz! 6087
Witam
Oto moja przygoda z CP.
Ostatnia umowa (na pewno już ostatnia) zawarta była przez kuriera, wszystkie poprzednie również. Pani zadzwoniła do mnie i ustaliliśmy wszystko tel. przyjechał kurier do pracy i podpisałem umowę. Wcześniejsze umowy zawierane w ten sposób były zgodne z ustaleniami tel., ale ta ostatnia nie, nie doczytałem i tu moja wina. przez 6m-cy wszystko ok, nagle po tym okresie znikają kanały dzwonie i pytam się o co chodzi a pan mi mówi że wszystko zgodnie z umową, czytam i rzeczywiście zgodnie. Ok moja wina. Mam teraz abonament za 69,90zł a kolega ma te same kanały co ja za 39,90zł, tak więc czytajcie umowy dokładnie, moja umowa kończy się za 6m-cy i 3m-ce przed jej końcem wypowiadam i nie zamierzam podpisywać już żadnej umowy z CF. A teraz historia odnośnie dekoderów do naziemnej telewizji. Podpisałem 2 umowy na 2 dekodery i wszystko fajnie rodzina zadowolona zapłacili z góry za cały okres umowy tyle wyliczył pan w salonie i miało być cacy. K.... dzisiaj dostałe SMS że mam dopłacić 20zł do jednej umowy i 20,10zł do drugiej. Dzwonie do gościa a on mi mówi że jest nie dopłata i takie tam. Wypowiedziałem umowy w każdy możliwy sposób Fax, poczta i mail, a co do tego to pan w salonie podczas zawierania umowy mówił że umowa sama wygasa po okresie w którym została zawarta. Dzwoniłem do biura obsługi mówili że nie trzeba, a jak przyszły sms z kwotami to pan powiedział że umowa zostaje automatycznie przedłużona na 12 miesięcy jeśli jej nie wypowiem. K... jaki tam jest burdel. To już koniec współpracy z tą stacją, przesiadam się na internet
Andrzej
21:55 29.06.2013
Dobry komentarz! 6195
masakra i ja czekam na rozwiazanie tego g...
Sławek
10:29 08.06.2013
Dobry komentarz! 6261
Tez chce kopnc cyfrowy polsat w kosmos nie mozna zmienic abonamentu w trakcie umowy
klient
19:34 30.04.2013
Dobry komentarz! 6279
Korzystam z tego syfu od dwóch dni i już mam dosyć. Chyba już nc+ byłoby lepsze. Dekoder w porównaniu do tego z n (sprzed kilku lat!) to jakiś chiński badziew prosto z targu, a układ kanałów idiotyczny - kanały HD zaczynają się od 111. Przecież to nie ma sensu!
shift
12:28 21.04.2013
Dobry komentarz! 6325
CF to są kpiny jeżeli zawieram z wami umowę to oczywiście macie do tego odpowiednie punkty i zapraszacie ale jeżeli chcę zrezygnować z umowy to już to jest skomplikowane trzeba pisać specjalne pismo oczywiście odpowiednio wcześnie. Gdy poszedłem do waszego punktu i powiedziałem że chcę zrezygnować to mnie odsyłają na pocztę (kpina) jakby nie można było załatwić tego od razu. Poza tym wystarczy spóźnić sie z płatnością o 5 dni i już mam wyłączony dekoter potem muszę dzwonić i prosić o włączenie masakra NIE POLECAM CF.
marylka
13:34 08.04.2013
Dobry komentarz! 6343
Dziwi mnie to co piszecie, korzystam kilka lat i nie twierdzę, że kocham polsat, bo uważam że to wszystko jest zbyt drogie w/s do naszych dochodów ale nie zdarzyło mi się żeby kanały znikały, nawet w śniżycy czy deszczu - no chyba że wynikało to z umowy - np skończyła sie oferta promocyjna, nie mam tez problemów z płatnościami ani z jakością przesyłu, może warto przyjrzeć się czy wina nie leży jednak po stronie tych co te problemy mają, najpierw sprawdzic jaka antena byc musi, a do internetu proponuję programy z licznikami żeby nie było zaskoczenia, internet z limitem jest dla bardzo zdyscyplinowanych, bajty lecą jak szalone i każdy tak ma nie tylko polsatowski
antyburak
Dobry komentarz! 5277
Ty widzisz co piszesz? Sygnał znika przy każdej niepogodzie, nie obejrzałem wielu transmisji i filmów podczas burz. Kanały, które mam w abonamencie znikają, kiedy jest jakieś ciekawsze wydarzenie. Każą wtedy płacić opłaty dodatkowe. Miałęm w promocji kilka kanałów. Nagle mecz z Lewandowskim. Kanały zniknęły.
Panie Solorz, spier... Pan z tym badziewiem.
Nika
18:27 22.03.2013
Dobry komentarz! 6342
Ja wysłałam wypowiedzenie mailem pod koniec grudnia. Odpisali, że trzeba wysłać listem poleconym. Wysłałam za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wiem, że odebrali pismo 04.01.2013r., więc umowa powinna wygasnąć w kwietniu. Jednak dopiero pod koniec lutego dostałam od nich pismo, że mam wysłać dodatkowe potwierdzenie wypowiedzenia całej umowy (bo obejmowała również wciśnięty mi na siłę telefon). Jakby to nie było oczywiste!! Zadzwoniłam do nich i uzyskałam potwierdzenie, że umowy wygasną w kwietniu. Dziś dowiedziałam się, że wypowiedzenie zarejestrowali dopiero na początku marca (czyli drugie wysłane przeze mnie pismo, a pierwsze olali) i umowa wygaśnie w czerwcu. Celowo przeciągnęli wysłanie informacji i zyskali 2 miesiące. Nie zostawię tak tego, idę do prawnika.
monika
15:55 12.02.2013
Dobry komentarz! 6395
jestem totalnie nie zadowolona, masakra!! cpyka ginie piszczy , zabieraja,strasza, nie nigdy wiecej , daję najlepszą radę nie kupujcie cp!! precz z nimi!!
Rafcio
21:51 10.02.2013
Dobry komentarz! 6357
Witam wszystkich , tym co nie mogą znaleść obrazu albo go namiętnie co ulewa szukają to rozwiązaniem jest czasza 80 cm a nie ten syf od cp co jak trochę kropel spadnie to brak obrazu no niestety dobra antena to podstawa,tym co mają problem z mini to trzeba wymienić na normalny dekoder i po problemie a nie bawić się w mini (jak sknera to dwa razy się płaci )
mmarco
13:54 03.02.2013
Dobry komentarz! 6463
Dziwę się wszystkim narzekającym... ja piszę wypowiedzenie 3 miesiące przed końcem umowy i już po tygodniu dzwoni do mnie ich przedstawiciel i daje takie warynki że grzech odmóić... co do przeszkód technicznych, warto sprawdzić jaki jest sygnał w danym regionie a po zakupie dobrze ustawić antenę a nie żalić się na wszystko i wszystkich samemu nie dbając o silę sygnału... pozdr... jestem po kolejnym wypowiedzeniu, dostałem mega warunki plus hbo go i iplex na 5 miesięcu gratis... he,he... podsumowując: ludziska o swoje interesy trzeba dbać samemu!!!

Twój komentarz