UPC to największy w Polsce operator telewizji kablowej, dostarczający sygnał telewizyjny oraz łącza internetowe do setek tysięcy abonentów. Jeżeli jesteś abonentem UPC i chcesz zrezygnować z umowy to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. W odróżnieniu od wielu innych firm UPC nie utrudnia abonentom rozwiązania umowy, można tę czynność zrealizować nawet przez Internet.
Co będzie potrzebne?
- numer identyfikacyjny abonenta UPC
- adres instalacji usług UPC
- imię i nazwisko abonenta
1
Zanim się zabierzesz za rozwiązywanie umowy sprawdź w niej, na jakich warunkach możesz to zrobić. Jeżeli podpisując umowę skorzystałeś z promocji to podpisałeś zobowiązanie na korzystanie z usług UPC przez określony czas. Rozwiązanie umowy przed upłynięciem tego okresu może się wiązać z naliczeniem kary umownej.
Jeżeli jednak UPC zmieniło warunki umowy w czasie jej trwania to mimo skorzystania z promocji możesz mieć prawo do jej rozwiązania bez konsekwencji. Słyszeliśmy też, że UPC nie robi też problemów osobom, które są zmuszone do rezygnacji z usług z powodu zmiany miejsca zamieszkania.
2
Chcąc rozwiązać umowę z UPC mamy do wyboru kilka możliwości:
- Internet - poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie UPC
- faks - 32 49 49 488
- list - na adres: UPC Polska Sp. z o.o., Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów, ul. Murckowska 14c, 40-265 Katowice
- osobiście - w biurach obsługi klientów
Reklama
3
Najszybciej i najłatwiej można rozwiązać umowę z UPC przez Internet. Wejdź na formularz kontaktowy UPC i w sekcji Usługa wybierz usługę, z której korzystasz. Poniżej, w sekcji Temat wybierz Zmiana usług i następnie Odłączenie usług. Wybierz przyczynę odłączenia i w polu Pytanie wpisz swoje wypowiedzenie.
Jeżeli wypowiadasz umowę z powodu zmiany regulaminu świadczenia usług to koniecznie o tym napisz.
4
Pod formularzem w sekcji z danymi kontaktowymi zaznacz, że jesteś klientem UPC i uzupełnij wymagane dane. Szczególnie ważny jest prawidłowy numer identyfikacyjny, imię i nazwisko abonenta oraz adres instalacji usługi. Bez tych danych wypowiedzenie nie dojdzie do skutku.
5
Po wysłaniu formularza otrzymasz potwierdzenie na swój adres email. UPC będzie się z Tobą jeszcze kontaktowało, aby dokładnie dowiedzieć się jaka jest przyczyna rezygnacji i spróbować zachęcić Cię do pozostania abonentem. Słyszeliśmy, że można wówczas uzyskać bardziej atrakcyjną ofertę, niż te standardowo dostępne.
6
Jeżeli z jakiegoś powodu wybrałeś inną metodę wypowiedzenia umowy niż przez Internet, czyli list, faks lub wizytę w oddziale to pamiętaj aby na rezygnacji złożyć własnoręczny podpis.
7
Po rozwiązaniu umowy pamiętaj o zwrocie dekodera, modemu, pilota - informacje na ten temat UPC prześle w mailu. Procedurę wypowiadania umowy z UPC oceniamy bardzo dobrze, jest łatwa i bezproblemowa, szczególnie poprzez udostępniony formularz kontaktowy.
przeprowadzka w miejsce gdzie nie ma UPC - kara z jeszcze rok umowy 2000 zł. Ja chce UPC w nowym miejscu ale oni nie chcą ciągnąć sygnału po kablach Orange (mimo, ze ustawowo mogą) i dowalają karę albo muszę znaleźć kogoś kto przejmie po mnie abonament za 160 zł na jeszcze rok. DRAMAT, nie polecam. Swego czasu miałem podobną sytuacje z Multimedia i nie było problemu no ale już nie ma tej firmy i mamy praktycznie monopol. 7 lat płacenia abonamentu 170 zł i oni pokazują wielkiego faka.
Ja nie rozumiem,nie miałem z rozwiązaniem umowy najmniejszych problemów,bardzo miła i profesjonalna obsługa,mili do samego końca.Naturalnie by mogło dojść do rozwiązania umowy trzeba spełnić należycie warunki stawiane przez UPC,a nie są one zaporowe,nikt nikomu nie podkłada kłód pod nogi,wystarczy tylko pismo wysłane na Murckowską i koniec.Ja UPC polecam z czystym sumieniem!!!Jeśli bierzesz abonament na czas określony,czyli taki,iż możesz zrezygnować w każdej chwili,to jest dwumiesięczny okres karencji,dlatego trzeba wysłać pismo odpowiednio wcześniej,ale o tym informują albo miła pani albo pan,wystarczy tylko zadzwonić,jednym słowem ,UPC to bardzo wysoki poziom,wedle mojej subiektywnej oceny.
Przy umowie na czas nieokreślony jest miesięczny okres wypowiedzenia. Przy umowie na czas określony, mówią o karze za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
Bożena
21:12 10.11.2014
5337
Ja dzisiaj osobiście zawiozłam do Biura Obsługi UPC rezygnację z usług, żeby nie było sytuacji, że nie mają żadnego wymówienia. Jestem klientką Aster i żadnej umowy z UPC nie posiadam, nic nie otrzymałam i nic nie podpisywałam, więc dziwię się że mam miesięczny okres wypowiedzenia. Cały czas informowano mnie że jestem "klientem bez umowy", a teraz obowiązuje mnie jakiś regulamin. Regulamin do czego ? Nie ma umowy, nie ma regulaminu. Czy ktoś może podpowiedzieć mi, jak to załatwić.
Zależy mi na wcześniejszej rezygnacji z usług UPC
3 JEB....NE MIESIĄCE nikt nie jest w stanie rozpatrzyć reklamacji dotyczącej nie odłączenia usług pomimo dokonania wszystkie co zostało powyżej opisane. Powiem TAK - jak ktoś chce zrezygnować 1.pismo odręczne 2.wizyta w oddziale z rezygnacją 3.nadanie numeru przyjęcia zgłoszenia + imie i nazwisko osoby przyjmującej zgłoszenie. 4.tel po tyg. z pytaniem o stan realziacji rezygnacji -inaczej nie ma szansy uwolnić się od tych SKU......ÓW !!!!
A mnie ciekawi, dlaczego mam sie tłumaczyć z faktu, że nie chcę przedłużać umowy z UPC.
Kończy mi się 28 grudnia, więc idę już dzisiaj, osobiście do BOK, aby mi później nie wmówili dziecka na plecy, że coś nie dotarło lub źle zrozumiałam.
Nie będę się tłumaczyła, dlaczego rezygnuję, bo nikt mnie nie pytał, dlaczego właśnie u nich, zawarłam umowę.
Kończy się okres umowy, wiec nie muszę tkwić tam, gdzie nie chcę.
UPC zawiodło mnie już na początku, gdy chciałam zrezygnować z HBO, przed upływem miesiąca, zadzwoniłam, pani przyjęła zgłoszenie, rozmowa nagrywana niby, a jak mi usługi nie odłączono, to nie umieli odszukać nagrania...
Przez dwa lata, płaciłam za HBO, którego nie oglądałam.
Pamiętajcie, nie załatwiajcie nic przez telefon, ani internetowo.
Wszystko odręcznie napisać i wysłać poleconym, wtedy macie potwierdzenie, a UPC musi w czasie ustawowym, odpowiedzieć na Wasze pismo.
zamiast skanu może być fotka zrobiona aparatem telefonem co by była czytelna i piszemy to co w formularzu proszę o rozwiązanie umowy itd i podpis i dołączamy do załącznika i już
Ta opinia to kłamstwo! Rezygnacja z usług UPC to droga przez mękę! Sk..yny utrudniają jak mogą. Wszelkie formularze online to kpina. Nic nie działa jak trzeba lub się wykręcają jak mogą że nie dostali, albo coś źle zrobiłem.
Wysłałam wypowiedzenie poleconym 24.02. Wysłali mi potwierdzenie, że przyjeli i bardzo im przykro. Dzisiaj dostałam fakturę za kwiecień. Dzwonię i mówię, że wypowiedziałam w lutym, czyli ostatni raz płaciłam w marcu.Kopanie z młodym człowiekiem przez telefon, że pismo wpłynęło do nich 01.03 i mam płacic za kwiecień. On za poczte nie odpowiada i że tak jest w regulaminie. Przeczytałam ten cały regulamin który dostałam przy podpisaniu umowy i nie ma w nim słowa o mojej odpowiedzialności za podmiot trzeci czyli poczte. Chyba UPC ma swój własny regulamin.
Matt
09:20 03.06.2014
5654
Jest gdzieś pismo, które należy wypełnić i zeskanować przesyłając im link do skanu? W zeszłym roku nie miałem większych problemów z rezygnacją przez Internet a teraz zachciało się im skanów podpisów. Nie mam zamiaru dostać później maila z informacją, że "treść oświadczenia jest nie taka" i umowa się przedłuży na czas nieokreślony.
Potwierdzam co pisze Marta. ja od 3 dni wysyłam im przez formularz zerwanie umowy po 4 razy dziennie i nadal mi mowia ze nie otrzymali.Dzis wysłałem 2 razy ze screenami krok po kroku co wysylam i dalej nic.Potwierdzen o wysłaniu zgłoszeń na maila nie otrzymuje a srednio co 2 dni przychodza mi różne śmieci na maila z upc. masakra
tygrys_myszowaty
14:28 27.05.2014
5935
Potwierdzam. Ja również mam identyczną sytuację. Właśnie w tej chwili rozmawiam z DUK. Po raz drugi. Za pierwszym razem panienka (po tym jak wisiałem przez 15 minut na słuchawce czekając na połączenie) po prostu się rozłączyła jak usłyszała, że dzwonię w sprawie potwierdzenia złożenia wypowiedzenia.
PS. Właśnie skończyłem. Podobno mają "awarię". Zapomniałem tylko zapytać, czy to awaria nowa, czy też jeszcze nie usunęli jej od 16 kwietnia. Ciekawe też "awaria" jest po całości (wątpię), czy tylko przy zaznaczeniu opcji "odłączenie usługi". Poradzono mi wysłać wypowiedzenie fax-em. Na razie fax permanentnie zajęty (dlaczego mnie to nie dziwi?)
Robert
10:39 09.04.2014
5769
Masakra. W wyniku pożaru na klatce w całym bloku nie ma neta, a UPC twierdzi (zresztą słusznie) że to nie ich wina i dalej nalicza opłaty. Mam umowę na czas nieokreślony więc dziś powiem żeby tego neta bez neta zabrali, ale współczuję tym co muszą wciąż płacić za usługę której nie ma...
Możesz poprosić o przeniesienie usług które posiadasz, na swój nowy adres pod warunkiem, ze pod twoim nowym adresem są dostępne ich usługi pozdrawiam
dakota
22:25 17.02.2014
5686
jestem w UPC ladnych pare lat i to w dwoch miejscach u siebie i u rodzicow(gdzie po ich smierci przedluzylam umowe)mieszkal tam moj syn niestety wyjechal za granice a ja bylam zmuszona sprzedac mieszkanie i tym samym zrezygnowac z uslug UPC gdyz nowy lokator nie jest zainteresowany tymi uslugami i co bagatela pani mnie poinformowala,ze kara bedzie wynosila ok.830zl i przeslanie sprzetu na koszt wlasny!!!no ludzie paranoja mam ochote wywalic im to na pysk i zrezygnowac z ich uslug nawet u siebie,zlodzieje i zdania nie zmienie to nie jest moje widzi mi sie tylko przypadek losowy rownie dobrze moglam placic abonament co taniej by mnie wynioslo DEBILIZM POPROSTU
trzeba czytac umowy przed podpisaniem a nie sie wkurwiac. Z ksiezyca nie wzieli tego
anonim 1
16:07 05.02.2014
5824
UPC (rozwiązanie umowy)to koszmar, zdzierają na maksa. A przy zawieraniu umowy zapewnienie , że problemów nie będzie. Jak się powołałem na nagrywane rozmowy tel. to okazało się , że tylko 12 mieś.
Czy Ktoś reklamował wys. kary?
Przeprowadzam się do innego miasta, gdzie UPC nie ma, w takim razie co mam zrobic? i mam im płacić za coś czego nie mam? Pytając gdy bede sie przeprowadzać, to czy nie bedzie problemu z przeniesieniem badz rezygnacja " NIE BEDZIE ZADNEGO PROBLEMU"....
LOL. Czytając wasze komentarze śmiać mi się chce. Akurat w tym przypadku nic UPC zarzucić nie można. Podpisaliście umowę na x lat i zrywacie wcześniej powód zerwania jest po waszej stronie.
Waszym zdaniem jak się wyprowadzicie na alaske to UPC to musi wam kabel za darmo podprowadzić?
Trzeba było podpisać umowę bez zobowiązań, albo przeprowadzić się gdzieś gdzie UPC jest.
Podpisujecie papier a później marudzicie i biadolicie, że UPC nie pomogło, że oszuści.., a to wy wybraliście taką ofertę. Przecież są oferty bez zobowiązań!
Serio żenada. Brak odpowiedzialności.
A niby skąd barani łbie wiedziałem że los lub sytuacja zmusi mnie do przeprowadzki
Jakaja
10:47 08.01.2014
5903
Głupi komentarz. Przecież nikt nie przeprowadza się na księzyc!!! Człowiek przeprowadza się na terenie własnego kraju, do miasta gdzie ulicę obok UPC swoje macki ma, więc jaki problem jej podciągnąć łącze? Mało tego- płacimy ogromne pieniądze za pakiet Tel+Inter+TV. Prosząc po okresie promocji, np by odłączyli część kanałów HD (telefonicznie, gdzie ponoć nagrywane są rozmowy) jakoś o tym zapominają i rachunek znowu większy... Znowu telefon i znowu zapinają. Co to ma być?!
mac
18:08 20.02.2014
5725
Ja przenosiłem internet do innego mieszkania w tym samym mieście i nie było żadnych problemów.
W Szczecinie, na speed testach, bez problemów wyciągało 100mb/s. Ale i tak nikomu nie polecam 100mb/s bo normalny człowiek nie jest w stanie tego wykorzystać a nie ma co przepłacać.
And
16:00 05.01.2015
5138
Bardzo dobry komentarz. Chcesz zarobić, podpisujesz umowę z klientem, że przez rok będziesz mu dostarczać choćby baloniki za określoną sumę. Ustawiasz wszystko sobie bo masz przez rok zarobek i ... przychodzi gość po miesiącu i mówi sorry ale wyjeżdżam i bujaj się. Umowa jest umową.
kokos
17:47 27.04.2016
4156
Dla mnie powodem (wstrętny trolu) zerwania jest fakt, że UPC nie udziela usług pod innym adresem więc wina leży po stronie UPC. Co więcej - osoba sprzedająca mi usługę zapewniała mnie, że nie będzie problemów z zerwaniem umowy właśnie w takiej sytuacji. Tak naprawdę to czyste zdzierstwo i chamskie okradanie ludzi pod przykrywką śmiesznych artykułów w umowie. Co więcej - wygląda na to że jest UPC i UPC. W Irlandii gdzie mieszkałem przez 9 lat nie był z czymś takim najmniejszych problemów w UPC.
Teraz drobna wiadomość dla notabli/prezesów i mądrych głów z UPC. Przez wiele lat moja opinia na temat tej firmy była pozytywna. Teraz jak słyszę coś takiego to sam siebie pytam - Czy jak będę mieszkał pod kolejnym adresem gdzie będą oferować usługi to czy do nich wrócę? Czy jak się mnie znajomy zapyta od kogo net i telewizję polecam to co mu wtedy odpowiem?
podpis
14:38 08.10.2013
6108
To jeszcze sprawdźcie czy ostatnio nie dodali jakiegoś programu do pakietu TV. Parę lat temu jak się przeprowadzałem dodali do pakietu Religia tv i to była zmiana warunków umowy, która była podstawą do jej wcześniejszego rozwiązania.
dokładnie jestem w tej samej sytuacji.... coś ktoś robił z tym faktem ? czy wszyscy płacili karę ? (tak przy okazji mnie wcześniej Pani poinformowała na infolini podczas zawierania umowy że nie będzie z tym problemu !!!)
Ja niedlugo tez bede robila zamiane mieszkania.
Niestety UPC nie obsluguje tego osiedla.
Na infolinii powiedziano mi,ze zaplace kare 1000zl!!!!!!
A przeciez to z ich "winy"musze zerwac umowe,bo ja chce byc w UPC,ale to
ONI nie maja tam swoich kabli!!
Mamy XXIw i ludzie przemieszczaja sie z miejsca na miejsce,chocby po to,
zeby zmienic prace ! A UPC na tym bazuje! Taka ponoc wielka i "dobra"firma nie moze rozszerzyc swojego zasiegu???
W kazdym badz razie,ja bede walczyc o nieplacenie tej daniny.
Na forach wypowiadaja sie klienci,ktorzy sprawe wygrali i nie jest ich tak malo.A to oznacza,ze UPC pobiera te kary niezgodnie z prawem i jest to typowe wyludzenie!!!
Nie znoszę UPC, ale nawypisywałaś stek bzdur. Umowę zawarłaś na świadczenie usługi w danym lokalu a nie na Internet mobilny. Jedynym wyłudzaczem jesteś ty. Oczywiście współczuję sytuacji związanej z przeprowadzką, ale niczego to nie zmienia w kwestii podawanych przez ciebie argumentów. Być może jednak będziesz się mogła na tyle zagrac tą przeprowadzką - ale z pozycji proszącego, który jest świadomy co podpisywał.
aga
21:24 28.08.2013
6193
ja również zmieniam miejsce zamieszkania i pod nowym adresem nie ma możliwości korzystania z upc. właśnie dzisiaj napisali że nie moge rozwiązać umowy musze zapłacić kare bo umowa obejmowała okres promocji i jest na 2 lata. także jestem zawiedziona tą firmą, myślałam że pomogą lub wskażą co zrobić, wcale nie chciałam zrywać od razu umowy. okropnie się na nich wkurzyłam!!!
niestety nieprawda....zmieniłem miejsce zamieszkania chcialem przeniesc uslugi niestety nie ma mozliwosci technicznych. I co mi powiedzieli....ze mam znalezc kogos kto kupi uslugi i tylko zaplace 39 zl za przepisanie umowy(znalezli sobie we mnie przedstawiciela) lub zaplace kare....
żenada....a wczesniej tak zachecalem rodzine do UPc ---- nieporozumienie
Komentarze
Zależy mi na wcześniejszej rezygnacji z usług UPC
Proszę o rozwiązanie umowy i odłączenie usług świadczonych przez UPC z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia.
Kończy mi się 28 grudnia, więc idę już dzisiaj, osobiście do BOK, aby mi później nie wmówili dziecka na plecy, że coś nie dotarło lub źle zrozumiałam.
Nie będę się tłumaczyła, dlaczego rezygnuję, bo nikt mnie nie pytał, dlaczego właśnie u nich, zawarłam umowę.
Kończy się okres umowy, wiec nie muszę tkwić tam, gdzie nie chcę.
UPC zawiodło mnie już na początku, gdy chciałam zrezygnować z HBO, przed upływem miesiąca, zadzwoniłam, pani przyjęła zgłoszenie, rozmowa nagrywana niby, a jak mi usługi nie odłączono, to nie umieli odszukać nagrania...
Przez dwa lata, płaciłam za HBO, którego nie oglądałam.
Pamiętajcie, nie załatwiajcie nic przez telefon, ani internetowo.
Wszystko odręcznie napisać i wysłać poleconym, wtedy macie potwierdzenie, a UPC musi w czasie ustawowym, odpowiedzieć na Wasze pismo.
Ktoś pomoże?
PS. Właśnie skończyłem. Podobno mają "awarię". Zapomniałem tylko zapytać, czy to awaria nowa, czy też jeszcze nie usunęli jej od 16 kwietnia. Ciekawe też "awaria" jest po całości (wątpię), czy tylko przy zaznaczeniu opcji "odłączenie usługi". Poradzono mi wysłać wypowiedzenie fax-em. Na razie fax permanentnie zajęty (dlaczego mnie to nie dziwi?)
nie stać mnie teraz na karę
Czy Ktoś reklamował wys. kary?
Jest to zapisane w umowie
Waszym zdaniem jak się wyprowadzicie na alaske to UPC to musi wam kabel za darmo podprowadzić?
Trzeba było podpisać umowę bez zobowiązań, albo przeprowadzić się gdzieś gdzie UPC jest.
Podpisujecie papier a później marudzicie i biadolicie, że UPC nie pomogło, że oszuści.., a to wy wybraliście taką ofertę. Przecież są oferty bez zobowiązań!
Serio żenada. Brak odpowiedzialności.
W Szczecinie, na speed testach, bez problemów wyciągało 100mb/s. Ale i tak nikomu nie polecam 100mb/s bo normalny człowiek nie jest w stanie tego wykorzystać a nie ma co przepłacać.
Teraz drobna wiadomość dla notabli/prezesów i mądrych głów z UPC. Przez wiele lat moja opinia na temat tej firmy była pozytywna. Teraz jak słyszę coś takiego to sam siebie pytam - Czy jak będę mieszkał pod kolejnym adresem gdzie będą oferować usługi to czy do nich wrócę? Czy jak się mnie znajomy zapyta od kogo net i telewizję polecam to co mu wtedy odpowiem?
Niestety UPC nie obsluguje tego osiedla.
Na infolinii powiedziano mi,ze zaplace kare 1000zl!!!!!!
A przeciez to z ich "winy"musze zerwac umowe,bo ja chce byc w UPC,ale to
ONI nie maja tam swoich kabli!!
Mamy XXIw i ludzie przemieszczaja sie z miejsca na miejsce,chocby po to,
zeby zmienic prace ! A UPC na tym bazuje! Taka ponoc wielka i "dobra"firma nie moze rozszerzyc swojego zasiegu???
W kazdym badz razie,ja bede walczyc o nieplacenie tej daniny.
Na forach wypowiadaja sie klienci,ktorzy sprawe wygrali i nie jest ich tak malo.A to oznacza,ze UPC pobiera te kary niezgodnie z prawem i jest to typowe wyludzenie!!!
żenada....a wczesniej tak zachecalem rodzine do UPc ---- nieporozumienie