Chcesz zrezygnować z Cyfry+ a nie wiesz jak się do tego zabrać? Cała procedura jest prosta i zajmuje mało czasu, a nawet jak ostatecznie zmienisz zdanie to masz szansę otrzymać ofertę lepszą niż normalnie dostępne w punktach sprzedaży.
1
Znajdź umowę, którą podpisałeś z Cyfrą Plus i sprawdź kiedy została ona zawarta i do kiedy.
2
Jeżeli upłynął już okres, na który została podpisana umowa to została ona automatycznie przedłużona na czas nieokreślony. W takim wypadku przygotuj pismo, w którym napisz:
- datę i miejscowość
- oświadczenie o treści Informuję, że wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu XX.XX.XXXX z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia. Zamiast X-ów wpisz datę z umowy :)
- imię, nazwisko, numer abonenta (znajdziesz go na fakturze)
Pismo musisz obowiązkowo własnoręcznie podpisać, to bardzo ważne. Bez podpisu rezygnacja jest nieważna.
Jeżeli do końca Twojej umowy pozostał mniej niż miesiąc, to niestety zostanie ona przedłużona na czas nieokreślony i będziesz również musiał postąpić wg powyższych wskazówek.
Reklama
3
Jeżeli okres umowy jeszcze nie upłynął to przygotuj pismo o następującej zawartości:
- data i miejscowość
- oświadczenie o treści Informuję, że nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu XX.XX.XXXX i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem okresu minimalnego.
- imię, nazwisko, numer abonenta
Twoje pismo musi trafić do Cyfry+ nie później niż miesiąc przed wygaśnięciem umowy, liczy się data kiedy pismo dotrze do adresata, zatem wyślij je odpowiednio wcześniej.
Pismo musisz obowiązkowo własnoręcznie podpisać.
4
Adres, na który trzeba wysłać pismo to:
CANAL+ Cyfrowy S.A.
02-100 Warszawa
skr. poczt. 8
Alternatywnie możesz też pismo zanieść do najbliższego punktu sprzedaży (w dwóch egzemplarzach), wtedy liczy się dzień złożenia pisma i nie musisz płacić za znaczek.
5
Pamiętaj, że jeżeli nie masz dekodera na własność to po zakończeniu umowy trzeba go oddać.
6
W związku z połączeniem Cyfry+ z Telewizją N przygotowaliśmy nowy poradnik jak zrezygnować z NC+.
Data ostatniej modyfikacji: 07.06.2013 12:00:53
Komentarze
z.o
11:44 05.01.2017
2841
Mnie tez nabrali telefonicznie na przedluzenie umowy sadzilem ze na dwa lata ale okazalo sie ze przyszla umowa na czas nieokreslony ,mam 10 dni aby zrezygnowac z uslug Cyfry plus
Dodam, że gdy umowa przejdzie już na czas nieokreślony (bo się zagapiliśmy z wypowiedzeniem lub przedłużeniem umowy), to okres wypowiedzenia wynosi 3 MIESIĄCE!
I oczywiście po stawkach WYŻSZYCH, a nie tych z okresu gwarantowanego.
Z uwagi na zbójeckie procedury przy wypowiedzeniu umowy NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG tej firmy.
Cyfra Plua i przedłużenie umowy przez telefon, takie potwierdzenie o dalszym kontynuowaniu
abonamentu przez następne 15 miesięcy, jest to dwa miesiące przed wygaśnięciem obecnej umowy. czy można zrezygnować z takiej formy umowy i jaki mam czas na rezygnację. fizycznie nic nie podpisałem tylko potwierdziłem, dałem się namówić przez telefon.
jak to widzi polskie prawo.
Pozdrawiam
Nigdy nie podawałem peselu i nikt nie ma prawa mnie do tego zmuszać,tym bardziej przy rozwiązywaniu umowy z ITI Neovision.Podaje Imię,Nazwisko,adres i składam własnoręczny podpis.Ten podpis sprawia iż jest to pełnoprawny dokument.
przed sporzadzeniem wypowiedzenia umowy zadzwonilam tam i dowiedzialam sie, że w wypowiedzeniu musi być również pesel - nie mam pojęcia po co, ale bez niego mogą odrzucić wam dokument jako niekompletny, więc lepiej wpisyjcie od razu;)
Mam cyfre od roku-abonament 100zł,nie mam programow,ktore wykupilam.Banda oszustów.Tylko nerwy szarpia :/ zaraz koniec umowy na szczescie OSTRZEGAM i totalnie nie polecam.Nie mam czasu sie rozpisywac,a moglabym blog zalozyc o ich uslugach...
skonczyla sie umowa wypowiedzenia trakcie trwania nie bylo przez 10 dni wszystkich programow dla nich to ok po wypowiedzeniu nadal mam placic bo odbieram programy ja ich nie chcem to obowiazek cyfry a nie abonenta
Witam wszystkich nie"szczęśliwych" abonentów cyfra plus. Pytanie mam odnośnie rozwiązania umowy z cyfrą plus. Ogólnie umowa została przedłużona na czas nieokreślony. Mam pakiet kompakt, i najem na dekoder 20zł miesięcznie. W lutym tego roku przed tą całą fuzją "c+" z "n" byłem w punkcie w sosnowcu pytałem o odnowienie, ewentualnie jakiś aneks. Gościu zaproponował mi pakiet kompakt jakoś za 40zł i 5 zł za najem dekodera, tyle ze miałem się zgłośić na początku marca. Więc tak zrobiłem. Na początku marca w punkcie był inny konsultant i ten zrobił olbrzymie oczy co to ja wymyślam... po czym odsyłał mnie z kwitkiem. Miałem dzwonić do punktu co tydzień i dowiedzieć się czy propozycja jest wciąż aktualna, ale albo nikt nie odbierał, a jak pofatygowałem się osobiście to słynny tekst "trzeba było dzwonić" do punktu mam około 20 km w jedna stronę, i jak gościu powiedział mi tekst "trzeba było..." to krew mnie zalewała...(podejrzewam ze czekał na fuzję firmy...) Ogólnie dekoder mam chyba ósmy (konsultant w punkcie powiedział mi ze to i tak mało), i tak jest do wymiany bo gubi sygnał HD, mimo ze sygnał jest. Ogólnie mam dość Cyfry, i ich podejscia do swoich abonentów...pełna zlewa. Odradzam przyszłym abonentom, i na nc+ nie dam sie namówić. Chcę zrezygnować ale posiałem gdzieś umowę. Nie znam dokładnej daty zawarcia umowy. Moim jedynym punktem zaczepienia jest na miom profilu w ICA data wydania anteny "sat". I jeszcze jedno, zawarłem umowę z cyfrą, i do końca nie jestem przekonany czy przepisali mnie do nc+ czy wciąż jestem w cyfrze plus. Czy mogę wysłać dwa formularze rozwiązania umowy? Jeden z Cyfrą a drugi z nc+? Ogólnie kwota abonamentu sie nie zmieniła ale wszędzie jest logo nc+.
Jeśli wyślecie na zły adres np. al. Sikorskiego, to wypowiedzenie uznaje się za złożone, wg Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Ja tak złożyłem i zostało przyjęte.
tak żałuje ze w to weszłam!jak z tego zrezygnowac przed czasem?tyle ukryli a tak pięknie to zapowiadali!co robić?mówili ze bedzie kino polska muzyka a nia ma!
Własnie Adres Canal+ Cyfrowy S.A. al.gen.Sikorskiego NIE AKTUALNY i właśnie .mam problem bo tam wtysłałem wypowiedzenie umowy odebrali je 27.03.2013 a dziś chciałem oddać dekoder i nie został on przyjęty w punkcie sprzedaży wiec zadzwoniłem na infolinie a tam pani mi powiedziałe ze na zły adres wysłałem i musze na poprawnyu wysłać!! pytałem czy będzie uwzgledniona data pierszego listu a ona na to że nie wiec się pytam dlaczego bo mam potwierdzenie a adres wziąłem z umowy o abonament którą zawarłem w 2012 roku.
Ta dalej swoje ze na poprawny adres mam wysłać jak katarynka no i że będę musiał zapłacić za kwiecień bo w kwietniu wpłynie to 2 wypowiedzenie.Wogóle nie chciała mi pomóc tylko wykuta na pamięc formuła i tyle dlatego się nie dziwie ze tyle osob rezygnuje i nie ma zamiaru wiązać się z nc+ przy takim dbaniu o klienta?!
Nie wiem czy da się cos z tym zrobić bo od kwietnia nie używam cyfry mam inna telewizje a nie chce płacić za coś czego nie używam.
Jak ktoś ma jakiś pomysł co zrobić to proszę pisać.
pozdrawiam
Nieprawda jest że można zanieść pismo w 2 egz. do punktu sprzedaży. Byłem
właśnie w takim punkcie na ul. Jubilerskiej w Wwie - gdzie poinformowano mnie
że pisma nie przyjmą - że w ogóle punkty nc+ przyjmują wyłącznie rezygnacje z "n" a co do Cyfry+ to centrala zakazała przyjmowania takich rezygnacji!
cyfra kontaktuje sie z abonentem.nie w celu potwierdzenia reklamacji tylko w celu przekonania kilenta ze popelnia wielki blad i proponuja promocje nowe programy wciskaja .jak nie chcesz dzwonia do ciebie po pare razy na dzien jak hieny dopoki cie nie zjedza he.
umowe mam na czas nieokreslony napisalam wypowiedzenie bo zmienilam adres zamieszkania a oni dzwonia do mnie z propozycjami odmawiam wiec mowia do mnie ze wypowiedzenie bedzie trwac 3 miesiace a kiedy zapytalam dlaczego uslyszalam ze tak jest przy definitywnej rezygnacji czy ktos wie cos na ten temat
Ajezeli moja umowa konczy sie 31 grudnia tego roku a wysle rezygnacie jutro to co,i tak mi przedluza umowe i bede musiala jeszcze placic za jeden miesiac,moze mi ktos odpowiedziec
Jak oni dzwonią to zawsze żeby coś wcisnąć, trzeba być ostrożnym. Ja zawsze jak nachalnie coś wciskają to się pytam skąd dzwonią i jaka pogoda u nich, albo kto wygra mecz, jaja sobie robie (tak jak oni z klientów). Kończy mi się umowa niedługo, przasiadam się na polsat, taniej, dekoder bez łaśki i opłat, no i jest polsat sport - siatkówka, boks, KSW itp.
Ja posłałem takie pismo i czekam na odpowiedz
Od stycznia2012 nie otrzymujemy od państwa żadnej korespondencji również tej z rachunkami.
Dlaczego przed podniesieniem abonamentu (zgodnie z rzekomym aneksem, którego nie otrzymałam) żaden z konsultantów nie kontaktował się ze mną w celu ustalenia czy otrzymałam stosowny aneks do umowy (przypuszczam, że było to działanie celowe -klient nie odpisał to się zgadza z nowymi warunkami), przecież taki aneks jest ważny, gdy zadeklaruję podwyżkę abonamentu telefoniczni.
O zmianie kwoty płatności dowiedziałam się z informacji wyświetlonej na moim telewizorze, co wywołało u mnie zdziwienie i oburzenie a informacja o kwocie zadłużenia doprowadziła mnie do bardzo mocnego wzburzenia, jestem osobą uczciwą i zawsze reguluje swoje płatności.
Zgodnie z umową telefoniczną z grudnia ustaliłam abonament na kwotę 104 zł brutto, gdzie dostałam powiadomienie listowne od was datowane na 14.12.2011r i według tych ustaleń finansowych dokonuje comiesięcznych płatności.
Pierwsza korespondencja listowna od Państwa po zmianie warunków (uzgodnionej telefonicznie w grudniu) pojawiła się po zgłoszeniu naszej reklamacji telefonicznej 05.04.2012r.
Proszę o przesłanie mi podstawy prawnej, która umożliwia Państwu podniesienie opłaty abonamentowej bez podpisanego aneksu do umowy w trakcie jej trwania.
Proszę o udokumentowanie wysyłki listu poleconego do mnie, jak również ewentualne udokumentowanie nieodebrania korespondencji przeze mnie
W razie nieotrzymania potwierdzenia i odbioru wysyłki listu z aneksem, rozwiązuje umowę z Państwem w trybie natychmiastowym.
Zgodnie z prawem konsumenckim nie odniesienie się do aneksu umowy (którego nie otrzymałam) dla klienta indywidualnego, nie skutkuje to podniesieniem opłaty abonenckiej w trakcie jej trwania.
W związku z tym podniesienie opłaty uważam za niezasadne, jeżeli Państwo uruchomili dodatkowe kanały to proszę je wyłączyć.
Nie mam zamiaru dalej korzystać z waszych usług, na telefony z waszymi konsultantami wydałam tyle pieniędzy że starczyło by na opłacenie co najmniej dwóch miesięcy abonamentu.
Jak klientowi umowa się kończy, jesteście bardzo uprzejmi i mili, gdy chce się zrezygnować, wtedy macie super oferty, promocje żeby klienta utrzymać a jak już umowę podpisze to reakcja na reklamacje nie jest już tak miła w kontakcie z waszymi konsultantami ( polecam przeanalizowanie rozmów telefonicznych przeprowadzonych z waszymi pracownikami).
Dekoder, którgo nie wykupiłeś na własność, oddajesz do najbliższego punktu Cyfry plus. Jeżeli dekoder jest Twoją własnością, oddajesz tylko kartę abonamentową.
Zadzwoniłem do Cyfry + z pytaniem o termin wypowiedzenia, a oni mówią, że nie ma takiej opcji!!! Że nie mogę rozwiązać umowy, bo obowiązuje do końca maja 2013! Mówię, że to niemożliwe, że musi być jakiś okres wypowiedzenia, a oni na to, że nie ma. No i muszę ponad 1,5 roku płacić! Przestrzegam następnych!
Witam ja wypowiedziałem im z powodu podniesienia abonentu ! Wysłałem listem poleconym i dołączyłem karte abonenta . I CO !!!! Mają to w du.........e , odesłali mi karte i nowy aneks . Złamali swój regulamin o wypowiedzieniu i twierdzą że muszę im płacić do końca umowy co mam z nimi podpisaną .
Dałem się nabrać zadzwonił do mnie gość z ofertą promocyjną na święta i zaznaczył że to tylko jeden miesiąc na próbę jak się spodobają kanały a teraz przeszło mi płacić to jest styczeń luty dwa i pół raza więcej.
a co zrobić kiedy zawieruszy się umowa? podczas przeprowadzki wcięło ją gdzieś i nie mam pojęcia co się z nią stało. Chciałem napisać wypowiedzenie umowy ale nie znam daty zawarcia...co zrobić w tej sytuacji?
Komentarze
I oczywiście po stawkach WYŻSZYCH, a nie tych z okresu gwarantowanego.
Z uwagi na zbójeckie procedury przy wypowiedzeniu umowy NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG tej firmy.
abonamentu przez następne 15 miesięcy, jest to dwa miesiące przed wygaśnięciem obecnej umowy. czy można zrezygnować z takiej formy umowy i jaki mam czas na rezygnację. fizycznie nic nie podpisałem tylko potwierdziłem, dałem się namówić przez telefon.
jak to widzi polskie prawo.
Pozdrawiam
Wiem tylko kiedy się kończy okres minimalny :P
Ta dalej swoje ze na poprawny adres mam wysłać jak katarynka no i że będę musiał zapłacić za kwiecień bo w kwietniu wpłynie to 2 wypowiedzenie.Wogóle nie chciała mi pomóc tylko wykuta na pamięc formuła i tyle dlatego się nie dziwie ze tyle osob rezygnuje i nie ma zamiaru wiązać się z nc+ przy takim dbaniu o klienta?!
Nie wiem czy da się cos z tym zrobić bo od kwietnia nie używam cyfry mam inna telewizje a nie chce płacić za coś czego nie używam.
Jak ktoś ma jakiś pomysł co zrobić to proszę pisać.
pozdrawiam
właśnie w takim punkcie na ul. Jubilerskiej w Wwie - gdzie poinformowano mnie
że pisma nie przyjmą - że w ogóle punkty nc+ przyjmują wyłącznie rezygnacje z "n" a co do Cyfry+ to centrala zakazała przyjmowania takich rezygnacji!
CANAL+ Cyfrowy S.A.
02-100 Warszawa
skr. poczt. 8
(CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. juz nieaktualne)
NIe zapomnij zlozyc wlasnoreczny podpis!
Od stycznia2012 nie otrzymujemy od państwa żadnej korespondencji również tej z rachunkami.
Dlaczego przed podniesieniem abonamentu (zgodnie z rzekomym aneksem, którego nie otrzymałam) żaden z konsultantów nie kontaktował się ze mną w celu ustalenia czy otrzymałam stosowny aneks do umowy (przypuszczam, że było to działanie celowe -klient nie odpisał to się zgadza z nowymi warunkami), przecież taki aneks jest ważny, gdy zadeklaruję podwyżkę abonamentu telefoniczni.
O zmianie kwoty płatności dowiedziałam się z informacji wyświetlonej na moim telewizorze, co wywołało u mnie zdziwienie i oburzenie a informacja o kwocie zadłużenia doprowadziła mnie do bardzo mocnego wzburzenia, jestem osobą uczciwą i zawsze reguluje swoje płatności.
Zgodnie z umową telefoniczną z grudnia ustaliłam abonament na kwotę 104 zł brutto, gdzie dostałam powiadomienie listowne od was datowane na 14.12.2011r i według tych ustaleń finansowych dokonuje comiesięcznych płatności.
Pierwsza korespondencja listowna od Państwa po zmianie warunków (uzgodnionej telefonicznie w grudniu) pojawiła się po zgłoszeniu naszej reklamacji telefonicznej 05.04.2012r.
Proszę o przesłanie mi podstawy prawnej, która umożliwia Państwu podniesienie opłaty abonamentowej bez podpisanego aneksu do umowy w trakcie jej trwania.
Proszę o udokumentowanie wysyłki listu poleconego do mnie, jak również ewentualne udokumentowanie nieodebrania korespondencji przeze mnie
W razie nieotrzymania potwierdzenia i odbioru wysyłki listu z aneksem, rozwiązuje umowę z Państwem w trybie natychmiastowym.
Zgodnie z prawem konsumenckim nie odniesienie się do aneksu umowy (którego nie otrzymałam) dla klienta indywidualnego, nie skutkuje to podniesieniem opłaty abonenckiej w trakcie jej trwania.
W związku z tym podniesienie opłaty uważam za niezasadne, jeżeli Państwo uruchomili dodatkowe kanały to proszę je wyłączyć.
Nie mam zamiaru dalej korzystać z waszych usług, na telefony z waszymi konsultantami wydałam tyle pieniędzy że starczyło by na opłacenie co najmniej dwóch miesięcy abonamentu.
Jak klientowi umowa się kończy, jesteście bardzo uprzejmi i mili, gdy chce się zrezygnować, wtedy macie super oferty, promocje żeby klienta utrzymać a jak już umowę podpisze to reakcja na reklamacje nie jest już tak miła w kontakcie z waszymi konsultantami ( polecam przeanalizowanie rozmów telefonicznych przeprowadzonych z waszymi pracownikami).